Account Manager

  • warsaw
Account Manager Warszawa Warsaw, Masovian Voivodeship, Polska Grupa Coface, której początki sięgają 1946 roku, jest światowym liderem w zakresie ochrony, finansowania i zarządzania należnościami. Posiadamy swoje oddziały w 67 krajach (a poprzez sieć firm partnerskich obecni jesteśmy w 100 krajach), w których usługi świadczy 4580 specjalistów. Na rynku polskim działamy od 1992 roku i jesteśmy jedyną spółką, która zarządza należnościami poprzez 4 linie biznesowe: ubezpieczenie należności, faktoring, informację handlową i windykację należności B2B. Więcej informacji: Account Manager: Warszawa Twoje zadania: zarządzanie portfelem klientów tj. : budowanie relacji z klientem (kontakt telefoniczny, mailowy, spotkania, prezentacje) oraz bieżąca obsługa powierzonego portfela klientów, odnawianie umów, rozwijanie potencjału bieżących klientów poprzez oferowanie im nowych produktów będących w ofercie firmy, analiza potrzeb klienta oraz przygotowanie rozwiązań spełniających zidentyfikowane potrzeby, przygotowywanie raportów, analiz i planów dotyczących zarządzanego portfela klientów, czynny udział w wydarzeniach zewnętrznych, mający na celu reprezentację firmy oraz budowanie bazy kontaktów biznesowych, przestrzeganie procedur dotyczących poziomu obsługi klientów, zgodnie ze zdefiniowaną segmentacją klientów. Aplikuj do nas jeśli: dobro i satysfakcja klienta jest dla Ciebie źródłem satysfakcji, znasz i lubisz produkty finansowe, posiadasz doświadczenie handlowe w branży finansowej (sektor B2B), wyższe wykształcenie (mile widziane kierunki ekonomiczne i finansowe), samodzielność oraz bardzo dobra organizacja własnej pracy, znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację będzie dodatkowym atutem. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w firmie z 78-letnią tradycją w branży ubezpieczeniowej, działającą w 57 krajach. Laptop, telefon, a jeśli potrzebujesz – monitor do Twojego domowego stanowiska pracy. Samochód służbowy, który możesz wykorzystać także do użytkowania prywatnego. Współfinansowanie prywatnej opieki medycznej w PZU, karty Multisport oraz ubezpieczenia na życie - oferujemy pakiety zarówno dla Ciebie, jak i Twoich najbliższych. Dostęp do platformy wellbeingowej MultiLife, aby zapewnić Ci zdrowie, kondycję i wewnętrzny spokój. Dofinansowanie do żłobka lub przedszkola, wypoczynku oraz bony świąteczne. Bonus (do 1500 zł) za polecenie osoby, która dołączy do naszego zespołu z Twojej rekomendacji. Wynagrodzenie składające się z dwóch elementów - podstawa + prowizja zależna od wyników. Elastyczny, hybrydowy system pracy – łącz życie zawodowe z prywatnym na własnych zasadach, pracując w dogodnym dla Ciebie modelu. Pracę w świeżo wyremontowanym biurze w Warszawie zlokalizowanym tylko 2 minuty od Dworca Zachodniego. Kompleksowy, 3-miesięczny proces onboardingu – Twój “buddy” zapozna Cię z produktem, naszą strategią sprzedaży oraz organizacją, bo brak doświadczenia w branży nie jest przeszkodą do pracy z nami. Bezpłatne, grupowe lekcje języka angielskiego z lektorem – w godzinach pracy. Szansę na rozwój w strukturach grupy i regionu, dzięki udziałowi w rekrutacjach międzynarodowych i współpracy z oddziałami Coface zagranicą. Możliwość udziału w procesie mentoringowym – także dla nowych pracowników. Dofinansowanie do studiów podyplomowych. Spotkania integracyjne, działania CSR i wolontariaty oraz akcje dobroczynne – robimy dobro i myślimy o innych. Informacje: Lokalizacja: Warszawa Warsaw, Masovian Voivodeship, Polska Dodano: 20. 9. 2024 Praca na stanowisku - aktualna #J-18808-Ljbffr