GroupM | Performance Specialist

  • Warszawa
  • Groupm
Description Position at GroupM Jesteśmy GroupM – największą na świecie grupą mediową skupiającą agencje należące do WPP – MediaCom, Mindshare i Wavemaker. Działamy dla nich w obszarach performance marketingu, programmatic advertising, searchu czy social media oraz wspólnych negocjacji, inwestycji w zaawansowane technologicznie narzędzia, kreację contentu i rozwiązań dla komunikacji w mediach cyfrowych.Posiadamy certyfikaty Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023 & 2024, które potwierdzają, że nasza firma posiada i działa wedle określonych procesów i standardów HR-owych.Dodatkowo jesteśmy #DIMAQEmployer! Czyli zaufanym partnerem do współpracy w zakresie digital marketingu. Tak więc dołączając do nas, pracujesz ze specjalistami, których kompetencje potwierdzone są międzynarodowym certyfikatem DIMAQ!Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:Biddable Campaign Delivery Specialist (Performance)Zakres obowiązków:współpraca z osobami po stronie Agencji odpowiedzialnymi za klientów i projekty;przygotowywanie cross-platformowych rekomendacji digital w celu jak najlepszej realizacji KPI klientów;taktyczne planowanie kampanii na różnych touchpointach digitalowych, z naciskiem na Performancemonitorowanie i optymalizacja kampanii przy współpracy ze specjalistami od zakupu;przygotowywanie raportów i analiz (np. postbuy) z kampanii;dostarczanie ekspertyzy specjalistycznej w kontaktach i na spotkaniach z klientami;dostarczanie specjalistycznych danych, w tym wkład w strategię danych i analitykę międzykanałową;udział w projektach New Business, cross/up selling, rekomendowanie rozwiązań zgodnie z KPI i priorytetami GroupM i Agencji;zapewnianie zgodności z procesami finansowymi, zasadami i procedurami GroupM.Nasze oczekiwania:doświadczenie w performance marketinguekspertyza w zakresie kampanii performance i w zakresie strategicznego planowania kosztów mediowych oraz negocjowania i optymalizowania warunków kampanii;umiejętność oceny możliwości realizacji KPI mediowych, benchmarku wydatków i oczekiwań klienta zawartych w briefach;wiedza i umiejętności w zakresie Biddable Media (znajomość rynku i dostawców, terminologii, trendów) oraz platform (np. Google Ads, Search Ads 360, opcjonalnie Meta Ads);umiejętności komunikacyjne oraz budowania relacji z kluczowymi partnerami;umiejętność łączenia danych oraz wyciągania wniosków z danych;proaktywność, wychodzenie z inicjatywą, rozwiązywanie problemów, które zagrażają jakości i terminowości dostarczanych produktów;dobra organizacja własnej pracy;samodzielność i poczucie odpowiedzialności;mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta retailowychCzego możesz się po nas spodziewać:jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę;dzielimy się wiedzą;lubimy pracować na dobrych, dostosowanych do nas narzędziach;mamy dostęp do najnowszych technologii jako jedni z pierwszych;kreujemy standardy w branży mediowej;lubimy się uczyć;nie mamy dress codu – ubieramy się jak nam się podoba;zaprzyjaźniamy się - chodzimy na wspólne śniadania i imprezy;w piątki pracujemy do 15.00.Oferujemy:szybki rozwój kompetencji specjalistycznych, dzięki pracy na różnorodnych projektach i klientach;realizację projektów dla największych reklamodawców na polskim rynku (topowe marki globalne);pracę z doświadczonym zespołem - z osobami, które z pasją tworzą i rozwijają rynek reklamy internetowej w Polsce;dużą samodzielność w zakresie realizowanych zadań;możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwój zawodowy w kierunku rozwoju produktów reklamowych;dostęp do wszystkich narzędzi potrzebnych do wykonywania powierzonych obowiązków;hybrydowy tryb pracy (2 dni z biura, 3 dni z domu)nowe i nowoczesne biuro w Campusie Koneser, na warszawskiej Pradze, blisko metraKartę Medicover Sport, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do nauki języka angielskiego oraz opiekę medyczną po 3 miesiącach współpracy.