Analityk systemowy ds. rozwoju serwisu Konto InsERT

  • Wrocław
  • Insert SpÓŁka Akcyjna
  Analityk systemowy ds. rozwoju serwisu  Konto InsERT Praca hybrydowa   Jeśli: minimum rok pracowałaś/pracowałeś jako Analityk systemowy, Product/Project Manager, Szkoleniowiec, Wdrożeniowiec, Konsultant techniczny, Tester lub w podobnym charakterze przy webowych produktach IT; posiadasz wyższe wykształcenie (mile widziane kierunki ścisłe); potrafisz przekuwać wizje w czyn, poszukiwać i stawiać hipotezy, a następnie badać je i weryfikować; wiesz, jak określać priorytety oraz przewidywać ryzyka; jesteś osobą asertywną, posiadasz duże umiejętności komunikacyjne oraz negocjacyjne  –-  szukamy właśnie Ciebie!   Podwójnie docenimy: znajomość relacyjnych baz danych; praktyczne umiejętności w testowaniu API za pomocą narzędzi typu Postman; doświadczenie w zwinnym zarządzaniu zespołem.   Do Twoich codziennych zadań, będzie należeć: rozwój aplikacji webowej; opracowywanie wizji licencjonowania nowych produktów; zarządzaniem backlogiem projektu, określaniem priorytetów, specyfikacją rozwiązań; badanie trendów rynkowych; współpraca z developerami, testerami, projektantami UX i innymi działami w firmie; tworzenie dokumentacji projektowej oraz materiałów szkoleniowych; prowadzenie prezentacji produktu; udział w konferencjach, spotkaniach z Partnerami.   Będziesz się zajmować następującymi tematami: licencjonowanie nowych produktów; obsługa licencyjna istniejących produktów, zmiany w licencjonowaniu, wprowadzanie dodatkowych wymagań; rozwój serwisu Konta InsERT; wspólna strona logowania (SSO), logowanie serwisami społecznościowymi, 2FA; Integracje z produktami desktopowymi oraz aplikacjami webowymi; Market InsERT; Portfel InsERT; repozytorium zgód i regulaminów; laboratorium webowe; Integracje z GUS, pobieranie kursów walut ; Integracja z naszym wewnętrznym CRM; …i wiele więcej.   Z naszej strony możesz liczyć na:   otwarte, przyjazne Twoim pomysłom, dynamiczne i pełne wyzwań środowisko (na wstępie nie odrzucamy żadnego pomysłu – dyskutujemy wszelkie „za” i „przeciw”); niepowtarzalną, luźną atmosferę wzajemnego wsparcia i szacunku (w ostatniej ankiecie wszyscy oceniliśmy ją jako bardzo dobrą lub rewelacyjną); współpracę w zgranym, kameralnym, zwinnym zespole; ciągły rozwój, z możliwością udziału w wybranych szkoleniach i konferencjach, dostęp do firmowej biblioteczki i platform szkoleniowych (Pluralsight); brak oficjalnego dress code; elastyczne godziny pracy, równoważny czas pracy i możliwość pracy hybrydowej (60% z biura: 40% zdalnie); komfortowe warunki pracy - nowe, wysokiej klasy biuro, z elektrycznymi biurkami, sprzętem dopasowanym do Twoich potrzeb oraz pokojami projektowymi zamiast open-space; stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (do wyboru również B2B); imprezy i integracje firmowe (w ciągu roku mamy 2-3 imprezy ogólnofirmowe i zdecydowanie więcej na poziomie teamów); inicjatywy i zajęcia sportowe dla naszych pracowników; dostęp do prywatnej opieki zdrowotnej (Medicover oraz PZU); ubezpieczenie na życie (PZU); kartę sportową (Multisport); darmowy parking i udogodnienia dla rowerzystów (wiaty rowerowe oraz prysznice); pyszną kawę i herbatę oraz dofinansowanie posiłków w ramach firmowej kawiarenki.