Category Manager

  • Warszawa
  • Michael Page
  • Optymalizacja oraz wytyczanie kierunku rozwoju kategorii, tworzenie oferty handlowej, dostosowanej do potrzeb i preferencji klientów
  • Zarządzanie polityką cenową i promocyjną, produktami i dostawcami w ramach przydzielonej kategorii produktów (sekcja non-fashion)
  • Negocjacje handlowe z producentami/dostawcami
  • Analiza konkurencji i trendów rynkowych
  • Przygotowywanie analiz sprzedaży i zakupów
  • Zarządzanie i rozwijanie swojego zespołu
  • Współpraca z Działem Operacyjnym w zakresie odpowiedniej ekspozycji towaru
  • Współpraca z Działem Łańcucha Dostaw w zakresie dostaw i kontroli stanów zapasów magazynowych
Prężnie działająca na polskim rynku sieć handlowa|Możliwości rozwoju w strukturach firmy
  • Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Minimum 5-letnie doświadczenie w strukturach działu zakupów (doświadczenie w branży retail)
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Wykształcenie wyższe
  • Zaawansowana znajomość języka angielskiego
  • Średniozaawansowana znajomość programu MS Excel
  • Doskonałe umiejętności negocjacyjne oraz interpersonalne
  • Skuteczność w realizacji zamierzonych celów
  • Umowa o pracę ( 3 miesiące, następnie na czas nieokreślony)
  • Hybrydowy czas pracy (4/1)
  • Premia miesięczna, kwartalna i roczna
  • Pakiet benefitów: Opieka Medyczna, Karta Multisport, Ubezpieczenie
  • Karta rabatowa do całej sieci