Construction Manager - Turek, PL

  • Turek
  • Pm Group
Overview PM Group jest międzynarodową firmą projektowo – inżynierską. Od 50 lat na świecie oraz od 25 lat w Polsce świadczymy usługi wielobranżowego projektowania, kompleksowego zarządzania i nadzoru nad realizacją inwestycji oraz usługi doradcze dla inwestorów działających różnych sektorach przemysłu. Globalnie zatrudniamy ponad 3500 osób, w Polsce nasz zespół liczy ponad 350 osób, w biurach we Wrocławiu i Warszawie oraz na budowach na terenie kraju. Zespół PM Group stanowią wysokiej klasy inżynierowie projektanci, kosztorysanci, kierownicy projektów, kadra nadzoru na budowach i inni specjaliści w swoich dziedzinach, którzy prowadzą złożone wielobranżowe projekty inwestycyjne o dużej skali. W związku z zapotrzebowaniem jednego z naszych klientów, międzynarodowego koncernu realizującego projekty w sektorze energetyki zawodowej, szukamy: Construction Manager Miejsce pracy: miejsce realizacji inwestycji – Turek, woj. Wielkopolskie. Responsibilities Szukamy osoby, która zostanie oddelegowana do pracy przy realizacji inwestycji w branży energetycznej o dużej skali i będzie pełnić wiodącą rolę reprezentując interesy generalnego wykonawcy na budowie. Zakres zadań będzie obejmował m.in: Występowanie jako główny przedstawiciel generalnego wykonawcy na budowie, Zapewnienie realizacji robot w sposób optymalny względem harmonogramu, kosztu, jakości i zgodności z dokumentacją projektową. Odpowiedzialność za przestrzeganie najwyższych standardów BHP oraz ochrony środowiska. Odpowiedzialność za organizację i zarządzanie budową, wdrażanie procedur towarzyszących procesowi realizacji robót, zwłaszcza w zakresie bezpieczeństwa. Prowadzenie spotkań koordynacyjnych na budowie oraz uczestniczenie w spotkaniach projektowych z inwestorem. Raportowanie w zakresie dostaw materiałów/urządzeń Koordynacja współpracy z inwestorem oraz nadzór nad podwykonawcami / dostawcami Rejestrowanie i raportowanie nieprawidłowości i zagrożeń mogących wpływać na proces realizacji budowy. Nieprzerwany nadzór nad prowadzonymi robotami oraz procesem uruchomień poszczególnych instalacji / urządzeń. Kontrola w zakresie robot dodatkowych, sprawdzanie i akceptowanie płatności. Współpraca z klientem w zakresie ustalenia procedur dotyczących robót spawalniczych i elektrycznych oraz dbanie o ich przestrzeganie. Dbanie o porządek i poprawną organizację placu budowy. Dbanie o terminowe prowadzenie inspekcji i kontroli. Odpowiedzialność za aktualność pełnej dokumentacji dot. budowy. Monitorowanie płynności finansowej budowy, administrowanie listami obecności oraz wydatkami dot. podróży. Raportowanie do project managera. Funkcja nie wiąże sie z pelnieniem roli Kierownika Budowy w rozumieniu polskiego prawa budowlanego. Qualifications Wykształcenie wyższe techniczne, min 10+ lat doświadczenia zawodowego w budownictwie przemysłowym. Rozbudowane doświadczenie w zbliżonej roli (tj. Site Manager / Construction Manager, Erection Supervisor, Commissioning Manager) przy realizacji bloków energetycznych zdobyte w struktrach generalnego wykonawcy, EPC lub dostawcy technologii. Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2/C1. Dyspozycyjność codziennej pracy, przez cały tydzień roboczy, na miejscu realizacji inwestycji. Okresowa dyspozycyjność do pracy w niestandardowych godzinach, wynikających z harmonogramu realizacji robót. Mobilność i gotowość do pracy w delegacji w innych regionach kraju w przyszłości – będzie atutem umożliwiającym wieloletnią współpracę. Oferujemy: Możliwość wykorzystania i zdobycia nowego doświadczenia przy realizacji dużych i złożonych inwestycji przemysłowych Współpraca w oparciu o kontrakt b2b Prosimy o przesłanie CV w j. angielskim. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Jeśli oferta nie pasuje do Twoich oczekiwań – zapraszamy tutaj i prosimy o przesłanie CV pod kątem innych potrzeb rekrutacyjnych. #LI-PS1Szukamy osoby, która zostanie oddelegowana do pracy przy realizacji inwestycji w branży energetycznej o dużej skali i będzie pełnić wiodącą rolę reprezentując interesy generalnego wykonawcy na budowie. Zakres zadań będzie obejmował m.in: Występowanie jako główny przedstawiciel generalnego wykonawcy na budowie, Zapewnienie realizacji robot w sposób optymalny względem harmonogramu, kosztu, jakości i zgodności z dokumentacją projektową. Odpowiedzialność za przestrzeganie najwyższych standardów BHP oraz ochrony środowiska. Odpowiedzialność za organizację i zarządzanie budową, wdrażanie procedur towarzyszących procesowi realizacji robót, zwłaszcza w zakresie bezpieczeństwa. Prowadzenie spotkań koordynacyjnych na budowie oraz uczestniczenie w spotkaniach projektowych z inwestorem. Raportowanie w zakresie dostaw materiałów/urządzeń Koordynacja współpracy z inwestorem oraz nadzór nad podwykonawcami / dostawcami Rejestrowanie i raportowanie nieprawidłowości i zagrożeń mogących wpływać na proces realizacji budowy. Nieprzerwany nadzór nad prowadzonymi robotami oraz procesem uruchomień poszczególnych instalacji / urządzeń. Kontrola w zakresie robot dodatkowych, sprawdzanie i akceptowanie płatności. Współpraca z klientem w zakresie ustalenia procedur dotyczących robót spawalniczych i elektrycznych oraz dbanie o ich przestrzeganie. Dbanie o porządek i poprawną organizację placu budowy. Dbanie o terminowe prowadzenie inspekcji i kontroli. Odpowiedzialność za aktualność pełnej dokumentacji dot. budowy. Monitorowanie płynności finansowej budowy, administrowanie listami obecności oraz wydatkami dot. podróży. Raportowanie do project managera. Funkcja nie wiąże sie z pelnieniem roli Kierownika Budowy w rozumieniu polskiego prawa budowlanego.Wykształcenie wyższe techniczne, min 10+ lat doświadczenia zawodowego w budownictwie przemysłowym. Rozbudowane doświadczenie w zbliżonej roli (tj. Site Manager / Construction Manager, Erection Supervisor, Commissioning Manager) przy realizacji bloków energetycznych zdobyte w struktrach generalnego wykonawcy, EPC lub dostawcy technologii. Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2/C1. Dyspozycyjność codziennej pracy, przez cały tydzień roboczy, na miejscu realizacji inwestycji. Okresowa dyspozycyjność do pracy w niestandardowych godzinach, wynikających z harmonogramu realizacji robót. Mobilność i gotowość do pracy w delegacji w innych regionach kraju w przyszłości – będzie atutem umożliwiającym wieloletnią współpracę. Oferujemy: Możliwość wykorzystania i zdobycia nowego doświadczenia przy realizacji dużych i złożonych inwestycji przemysłowych Współpraca w oparciu o kontrakt b2b Prosimy o przesłanie CV w j. angielskim. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Jeśli oferta nie pasuje do Twoich oczekiwań – zapraszamy tutaj i prosimy o przesłanie CV pod kątem innych potrzeb rekrutacyjnych. #LI-PS1