Customer Care Specialist

  • Grodzisk Mazowiecki
  • Integritypartners
Integrity Partners  jest firmą ekspercką specjalizującą się w trzech kluczowych obszarach Cloud, CyberSecurity oraz Managed Services. Naszym filarem jest zespół profesjonalistów specjalizujących się w technologiach oferowanych przez wiodących producentów. Zajmujemy się integracją, tworzeniem i utrzymaniem nowoczesnych środowisk pracy naszych klientów, czołowych firm i instytucji na rynku. Mamy na swoim koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Partnera Roku Modern Work oraz Security 2023 firmy  Microsoft . Więcej o nas na  https://integritypartners.pl   Dołączając do Zespołu będziesz odpowiadać za: Utrzymywanie i rozwijanie długofalowych relacji z klientami, zapewniając najwyższą jakość obsługi, Monitorowanie satysfakcji klientów i proponowanie usprawnień w procesach obsługi klienta, Wsparcie Key Account Managerów w zakresie obsługi Klientów, Współpracę z zespołami sprzedażowymi i technicznymi w celu zapewnienia spójności i efektywności obsługi klienta, Podnoszenie swojej wiedzy i certyfikacji w zakresie oferowanych rozwiązań.   Jeśli posiadasz: Doświadczenie w obsłudze klienta, Umiejętność budowania i utrzymywania długotrwałych relacji z klientami, Znajomość rynku i rozwiązań IT, Znajomość języka angielskiego, Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz zdolność do rozwiązywania problemów, Entuzjazm, zaangażowanie i chęć rozwoju w obszarze obsługi klienta.   Dołączając do naszego Zespołu otrzymasz: Stabilną formę zatrudnienia, Rozwój kompetencji, Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy, Przyjazną atmosferę pracy, Pakiet benefitów (MultiSport, opieka medyczna, dofinansowanie do lekcji języka angielskiego).