Customer Care Specialist

  • Kraków
  • Epcm Executive Search
Deweloper realizujący inwestycje mieszkaniowe i działający od lat na polskim rynku poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty/ki ds. Obsługi Klienta. Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za współpracę z Klientem od momentu podpisania umowy rezerwacyjnej aż do podpisania umowy przeniesienia własności. Idealny kandydat posiada doświadczenie związane z obsługą klienta w procesie zakupu mieszkań lub obsłudze posprzedażowej. Klient zapewnia przyjazną atmosferę pracy, rozbudowany pakiet benefitów oraz możliwość rozwoju zawodowego w strukturach.   Specjalista ds. Obsługi Klienta (branża nieruchomości mieszkaniowych)   Twój zakres obowiązków: Pełna obsługa klienta od momentu podpisania umowy rezerwacyjnej; Zapraszanie i podpisywanie z klientami umów deweloperskich; Informowanie Klientów na temat postępów budowy budynku mieszkalnego i odpowiadanie na bieżące pytania Klientów; Zarządzanie bieżącą korespondencją, płatnościami, aneksami, zmianami w umowach; Analiza technicznych planów lokali i koordynacja zmian lokatorskich w celu dostosowania mieszkania do indywidualnych potrzeb; Przeprowadzanie wyborów materiałów wykończeniowych z Klientami w lokalach „pod klucz”; Przekazywanie lokali Klientom wraz z podpisywaniem protokołów zdawczo-odbiorczych; Wystawianie zawiadomień o płatności rat zgodnie z harmonogramem oraz kontrolowaniu terminów wpłat; Współpraca innymi działami w firmie, m.in. działem księgowości, technicznym i innymi oraz z podmiotami zewnętrznymi tj. Generalnym Wykonawcą, biurem Architektonicznym i Kancelarią Notarialną Współorganizacja i prowadzenie na budowie spotkań typu „dni otwarte”.   Wymagania pracodawcy: Wykształcenie wyższe lub w trakcie ostatnich lat studiów (mile widziane kierunki: Gospodarka Przestrzenna, Geodezja i Kartografia, Prawo, Budownictwo i pokrewne); Doświadczenie zawodowe zdobyte w branży - obsługa klienta, sprzedaż mieszkań, obsługa gwarancyjna / posprzedażowa etc.; Komunikatywność, umiejętność budowania relacji z Klientem; Dobra organizacja pracy; Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - mile widziane; Chęć rozwoju w branży Nieruchomości.   Klient oferuje: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej spółce; Rozbudowany pakiet benefitów uwzględniający pakiet opieki medycznej, ubezpieczenie, Multisport, etc.; Możliwość udziału w szkoleniach i kursach; Wsparcie managementu i bardzo dobra atmosfera pracy.