Doradca / Doradczyni ds. Obsługi Klienta

  • zabrze
Doradca / Doradczyni ds. Obsługi Klienta Miejsce pracy: Zabrze Twój zakres obowiązków Samodzielna realizacja zadań z zakresu kompleksowej sprzedaży i obsługi klienta zgodnie z wytycznymi Grupy TAURON Bezpośrednia obsługa Klienta w zakresie sprzedaży energii elektrycznej Realizacja założonych celów sprzedażowych Przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie informacji, zawieranie, aktualizacja umów, doradztwo taryfowe Nasze wymagania Kilkuletnie doświadczenie w zakresie bezpośredniej sprzedaży i obsługi klienta Umiejętności sprzedażowe i budowanie trwałych relacji z klientami Doświadczenie w pracy w oparciu o plany sprzedażowe z zachowaniem struktury sprzedaży Łatwość pracy na kilku programach informatycznych jednocześnie Rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne Umiejętność współpracy w zespole Inicjatywa w działaniu, proponowanie ulepszeń i chęć stałego doskonalenia się Biegła obsługa komputera (w tym pakietu MS Office) To oferujemy Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (umowa na zastępstwo) na stanowisku Dorada/Doradczyni ds. Obsługi Klienta Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024 Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne i sprzedażowe Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji) Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie) Dofinansowanie do karty MultiSport Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU Pracowniczy Program Emerytalny Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. zapomogi, pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.) Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników) Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.) Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie) Benefity dofinansowanie zajęć sportowych prywatna opieka medyczna dofinansowanie szkoleń i kursów ubezpieczenie na życie możliwość pracy zdalnej elastyczny czas pracy program emerytalny dodatkowe świadczenia socjalne dofinansowanie wypoczynku dofinansowanie wakacji dzieci program rekomendacji pracowników inicjatywy dobroczynne ubezpieczenia grupowe taryfa pracownicza dodatkowy dzień wolny akcje wolontaryjne dodatkowe świadczenia ZFŚS dostęp do platformy e-learning Program Poleceń Pracowniczych Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o. Napędzamy transformację energetyczną Polski, dołącz do MegaMocnej drużyny Grupy TAURON. Jesteśmy jednym z największych producentów energii elektrycznej i ciepła w Polsce. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, by zapewnić ponad 5 milionom naszych klientów nieprzerwane dostawy energii elektrycznej i ciepła. Realizując Strategię #Zielonego Zwrotu, chcemy produkować przede wszystkim w farmach wiatrowych na lądzie i morzu, elektrowniach fotowoltaicznych oraz elektrowniach wodnych i gazowych. Inwestujemy też w nowoczesną i niezawodną sieć dystrybucyjną, gwarantującą pewność dostaw energii elektrycznej. Budujemy infrastrukturę ładowania samochodów elektrycznych, by elektromobilność stała się rzeczywistością. Nasze innowacyjne rozwiązania zmierzają w jednym kierunku – osiągnięcia neutralności klimatycznej. Podążaj za zieloną zmianą i aplikuj już dziś! Aplikując na niniejsze ogłoszenie wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych w aktualnym postępowaniu rekrutacyjnym. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Jeżeli Pani/Pan nie zgadza się na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych prosimy o opuszczenie oferty poprzez zamknięcie formularza. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.. moich danych osobowych w celu oceny moich kwalifikacji, oceny zdolności i umiejętności oraz wyboru i zatrudnienia odpowiedniej osoby lub odpowiednich osób na wybranym stanowisku, w związku z którym toczy się postępowanie rekrutacyjne. Powyższa zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesłanym przeze mnie życiorysie (CV), liście motywacyjnym, a także udostępnione w toku rozmowy kwalifikacyjnej oraz w związku z przeprowadzeniem wobec mojej osoby testów kwalifikacyjnych i sprawdzających. Dzięki tej zgodzie będziemy mogli przetwarzać Pani/Pana dane osobowe aby – w razie ustalenia przez nas na podstawie przekazanych przez Panią/Pana danych, że Pani/Pan spełnia wymagane przez nas kryteria – zaproponować Pani/Panu pracę w TAURON Obsługa Klienta Sp. z o. o.. W razie braku wyrażenia przez Panią/Pana zgody, nie będzie możliwym Pani/Pana udział w postępowaniu rekrutacyjnym. Zapraszamy do zapoznania się z klauzulą informacyjną dotyczącą procesu rekrutacji pod adresem: www.tauron.pl/rodo/klauzula-tok-rekrutacja