Manager of Financial Planning & Analysis Brose Sitech Group

  • Polkowice
  • Brose Sitech
Manager of Financial Planning & Analysis Brose Sitech Group Miejsce pracy: Polkowice Twój zakres obowiązków zbudowanie przy współpracy z CFO zespołu Financial Planning & Analysis – nowy obszar w strukturach organizacji, kierowanie zespołem specjalistów i ekspertów, doradztwo w zakresie planowania i analizy finansowej dla spółek Grupy Brose Sitech, kierowanie i przygotowywanie rund planistycznych – planowanie długoterminowe oraz budżetów rocznych, przygotowywanie raportów finansowych dla całej grupy w oparciu o zdefiniowane KPI, planowanie przepływów pieniężnych i kontrola płynności, konsolidacja Grupy Brose Sitech zgodnie z MSSF (roczne sprawozdanie finansowe), przejęcie odpowiedzialności i organizacja procesu planowania i zatwierdzania inwestycji, analiza i optymalizacja rozwoju kapitału obrotowego w odniesieniu do przyczyn i czynników, wpływających na wartość, w szczególności w odniesieniu do zapasów i należności, zapewnienie jednolitych metod i wytycznych w zakresie planowania, analizy i raportowania, kierowanie strategicznymi projektami z zakresu planowania finansowego i analiz, bezpośrednie raportowanie do Wiceprezesa ds. finansowych i zakupów Brose Sitech Group. Nasze wymagania wykształcenie wyższe w zakresie ekonomii, rachunkowości, administracji biznesowej lub pokrewnym, kilkuletnie doświadczenie zawodowe na porównywalnym stanowisku, doświadczenie w kierowaniu projektami, min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem, znajomość języka niemieckiego w stopniu biegłym (poziom C1) oraz języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (poziom B2), znajomość pakietu MS Office na poziomie bardzo dobrym, doskonałe umiejętności analizy danych finansowych, prognozowania oraz opracowywania raportów, skrupulatność, zdolność do pracy pod presją czasu, wysoki poziom etyki zawodowej oraz dbałość o poufność danych finansowych, bardzo dobre, zorientowane na cel umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, zdolność do podejmowania szybkich i trafnych decyzji biznesowych, proaktywne podejście do rozwiązywania problemów i doskonałe umiejętności organizacyjne, prawo jazdy kat. B oraz gotowość do częstych podróży służbowych krajowych i zagranicznych. Mile widziane znajomość systemu SAP, doświadczenie w branży automotive, doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowym zespołem. To oferujemy stabilne zatrudnienie oraz ciekawą, pełną wyzwań pracę, kontakt z nowymi technologiami, indywidualne możliwości rozwoju zawodowego, dofinansowanie do nauki i szkoleń, dodatkowe benefity finansowe (m.in. roczny Bonus) oraz pozafinansowe, ubezpieczenie na życie, fundusz inwestycyjny, prywatna opieka medyczna, samochód służbowy + karta paliwowa, telefon służbowy, laptop, pakiety sportowe na preferencyjnych warunkach, elastyczny czas pracy, home office – model hybrydowy. Benefity dofinansowanie zajęć sportowych dofinansowanie nauki języków dofinansowanie szkoleń i kursów zniżki na firmowe produkty i usługi Brose Sitech Brose Sitech specjalizuje się w produkcji siedzisk samochodowych, ich konstrukcji i elementów ich konstrukcji oraz kompleksowych rozwiązaniach w zakresie wnętrz samochodowych. Brose Sitech, przy ścisłej współpracy z takimi markami jak: Volkswagen, Audi i Volkswagen Samochody Użytkowe, pracuje nad innowacyjnymi siedzeniami dla wybranych modeli samochodów Koncernu Volkswagen. Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".