Ekspert/ka ds. Zarządzania Produktem i Wsparcia Sprzedaży

  • Warszawa
  • Mediamarktsaturn Retail Group

Twoje zadaniaWspółtworzenie i wdrażanie strategii rozwoju produktu i jego sprzedaży zgodnie z celami firmy Wsłuchiwanie się w głos klienta, usprawnienie jego ścieżek w celu maksymalizacji jego pozytywnych doświadczeń Usprawnienia procesów i produktów Planowanie i egzekucja działań mających na celu wzrost KPI wybranych usług Monitorowanie rynku i konkurencji w celu dostosowania działań taktycznych do zmieniających się trendów Cykliczne wizyty w sklepach w celu analizy wyników i identyfikacji obszarów do rozwoju w porozumieniu z centralą Planowanie i wdrażanie działań rozwojowych i szkoleń w oparciu o potrzeby operacji Ścisła współpraca z działami w centrali oraz naszą siecią sklepów Nasze wymagania Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu produktem/linią biznesową, w tym odpowiedzialność za wynik finansowy Prawo jazdy kat B. i gotowość do podróży służbowych (co najmniej 2 dni w tygodniu) Umiejętności analityczne (znajomość programów Power BI lub Tableau) Bardzo dobra organizacja czasu pracy Dobra obsługa programu Power Point Znajomość języka angielskiego – minimum poziom B2 O nasJesteśmy liderem rynku sprzedaży elektroniki w Polsce. Znasz nas doskonale, przez ostatnie 20 lat wyznaczaliśmy kierunek rozwoju branży i robimy to nadal. Dla Klientów jesteśmy przewodnikami po świecie technologii. Klient jest w centrum naszych działań, a jego satysfakcja to nasz wspólny cel.Additional BenefitsJob Infos