Regionalny Manager ds. Kluczowych Klientów ( Polska Południowa)

  • Kraków
  • Hr|hub Sp
Solaris Bus & Coach sp. z o.o. to jeden z europejskich liderów produkcji autobusów i trolejbusów. Bazując na 27-letnim doświadczeniu i ponad 23 000 wyprodukowanych pojazdach, Solaris każdego dnia wpływa na jakość komunikacji miejskiej w setkach miast w całej Europie. Z myślą o przyszłości, firma wyznacza nowe standardy, dynamicznie rozwijając swoje produkty, zwłaszcza w obszarze elektromobilności. Codzienny wysiłek ponad 2700 pracowników firmy napędzany jest nieustanną potrzebą odkrywania i zmiany otoczenia na lepsze. Aktualnie poszukujemy kandydatów do naszego działu After Sales: Szef/ Szefowa Regionu ds. Obsługi Kluczowych Klientów — Polska Południowa Praca w systemie zadaniowym.  Obszar pracy - południe Polski Preferowana lokalizacja: małopolska, śląsk   Twoje zadania: Obsługa After Sales: Profesjonalne wsparcie klienta po sprzedaży, rozwiązywanie problemów oraz odpowiadanie na pytania klientów dotyczące produktów i usług. Utrzymywanie kontaktu i współpraca z Autoryzowanymi Stacjami Obsługi w powierzonym regionie. Zbieranie informacji o problemach technicznych, funkcjonowaniu sytemu oraz współpracy z serwisami. Budowanie i Utrzymywanie Relacji z Klientem: Tworzenie trwałych i pozytywnych relacji z klientami, regularny kontakt oraz zapewnienie satysfakcji klienta. Negocjacje: Zarządzanie sytuacjami spornymi, negocjowanie kar oraz warunków umowy, aby zminimalizować ryzyko dla firmy. Wsparcie Operacyjne i Decyzyjne: Pomoc w działaniach operacyjnych i podejmowaniu decyzji w innych działach, takich jak Dział Gwarancji oraz Dział Sprzedaży Części Zamiennych. Sprzedaż Usług Serwisowych: Promowanie i sprzedaż usług serwisowych oferowanych przez firmę.   Nasze oczekiwania: Wykształcenie wyższe techniczne; Minimum 4 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie zadań w branży motoryzacyjnej; Umiejętność prowadzenia negocjacji i rozwiązywania konfliktów; Dobra znajomość języka angielskiego; Wysokie kompetencje interpersonalne, w tym asertywność i orientacja na cel; Identyfikacja z Wartościami firmy tj.: zorientowanie na Klienta, innowacyjność, współpraca, dalekowzroczności i skuteczność w działaniu; Proaktywne podejście do zadań i zdolność do samodzielnej pracy; Prawo jazdy kat B; Wiedza na temat produktów i usług oferowanych przez firmę oraz znajomość rynku będzie niekwestionowanym atutem.   Co oferujemy? premię roczną, dofinansowanie wakacji , dofinansowanie do posiłków  w kantynie pracowniczej, ruchome godziny pracy i możliwość częściowej pracy zdalnej - możliwość rozpoczęcia pracy między 6 a 9, prywatną opiekę medyczną  – PZU Zdrowie platformę benefitową - sam_a decydujesz z czego korzystasz- karta sportowa- Multisport/ Medicover Sport, punkty do wydania np. kino, zakupy, restauracje, wycieczki) ubezpieczenie grupowe, naukę języków obcych - zajęcia online z języka angielskiego z lektorem sponsorowane przez pracodawcę, szkolenia i rozwój - możliwość wzięcia udziału w rekrutacjach wewnętrznych, szkolenia adekwatne do Twojego stanowiska oraz potrzeb biznesu, szkolenia wewnętrzne, możliwość dofinasowania studiów podyplomowych, przyzakładowy żłobek - zlokalizowany obok siedziby firmy, parking dla pracowników, program poleceń pracowników-  bonus finansowy po zatrudnieniu polecanego pracownika) pracowniczy program emerytalny-  dobrowolne dodatkowe środki na emeryturę, program „Mam Pomysł”.   Gdzie aplikować? https https://www.solarisbus.com/pl/link/449 Kontakt do rekrutera: +48 692 707 097 Wymagania Oczekujemy Oferujemy