Interim Supply Chain Manager

  • Łódź
  • Inwenta Sp. Z O.o.

Naszym klientem jest międzynarodowy producent w branży FMCG non-food, z kilkoma fabrykami w Polsce.   Główne zadania w projekcie: Wsparcie procesów obsługi zamówień wchodzących do firmy (B2B). Planowanie zleceń dla produkcji w opcji on-demand. Wsparcie procesów wywoływania dostaw komponentów na potrzeby produkcji. Niezbędne doświadczenie interim managera: Doświadczenie w budżetowaniu, planowaniu i koordynacji zakupów w firmie produkcyjnej. Doświadczenie w budowaniu standardów obsługi klientów B2B. Doświadczenie w organizacji pracy magazynu – mile widziane. Biegła znajomość j. angielskiego. Start projektu:   asap Czas trwania: 3 - 4 miesiące Czasochłonność: średnio 20 dni miesięcznie Lokalizacja: Polska centralna Jeżeli ten projekt jest dla Ciebie, prosimy o zgłoszenie do 29 lipca 2024 roku do godz. 10.00.