Product Manager

  • Kraków
  • Kanlux S.a.
Product Manager Miejsce pracy: Kraków Twój zakres obowiązków Identyfikacja i wprowadzanie innowacyjnych produktów: Analizowanie rynku i konkurencji w celu wzbogacenia oferty o nowoczesne rozwiązania oświetleniowe. Rozwój i wdrażanie nowych produktów: Kreowanie i implementacja nowych produktów, które spełniają potrzeby rynku i klientów. Współpraca międzynarodowa: Koordynacja działań z producentami, laboratoriami oraz konstruktorami w Polsce i Chinach, aby zapewnić najwyższą jakość produktów. Monitorowanie trendów rynkowych: Regularne analizowanie rynku i konkurencji, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami i innowacjami. Reprezentowanie firmy na targach branżowych: Udział w międzynarodowych targach branżowych, głównie jako odwiedzający, w celu nawiązywania kontaktów i zdobywania wiedzy o najnowszych trendach. Zagraniczne wizyty u dostawców: Regularne wyjazdy m.in. do Azji w celu weryfikacji i oceny dostawców, aby zapewnić najwyższą jakość i zgodność z wymaganiami firmy. Nasze wymagania Doświadczenie w zarządzaniu produktami technicznymi: Praktyczna wiedza i umiejętności w zakresie wprowadzania i zarządzania produktami technicznymi. Znajomość branży oświetleniowej/LED: Wiedza techniczna i na temat specyfiki i trendów w branży oświetleniowej, szczególnie LED. Doświadczenie w pracy z zagranicznymi dostawcami: Preferowane doświadczenie w współpracy z międzynarodowymi dostawcami komponentów i produktów. Umiejętność zarządzania projektami: Skuteczne zarządzanie projektami i procesami, od planowania po realizację. Gotowość do pracy hybrydowej w systemie 3 dni pracy w systemie Home Office, 2 dni wizyty w siedzibie firmy w Radzionkowie (woj. Śląskie) Wykształcenie wyższe techniczne: Preferowane kierunki to elektryka, elektronika lub technika świetlna. Znajomość obsługi komputera: Praktyczna umiejętność korzystania z narzędzi komputerowych i oprogramowania. Prawo jazdy kat. B: Gotowość do podróży służbowych (wyjazdy zagraniczne oraz wizyty w siedzibie firmie na Śląsku) Kompetencje zawodowe: Doskonałe umiejętności planowania i organizacji pracy, kreatywność, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność prowadzenia prezentacji i negocjacji, zaangażowanie oraz odpowiedzialność. Znajomość języka angielskiego: Dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną współpracę międzynarodową. To oferujemy Odpowiedzialne stanowisko pracy: Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży oświetleniowej, która stawia na innowacje i jakość. Stabilność zatrudnienia: Gwarantujemy stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, z wieloletnim doświadczeniem. Możliwości rozwoju: Oferujemy szerokie możliwości rozwoju zawodowego poprzez system szkoleń, udział w nowych projektach i wyzwaniach. Atrakcyjny system wynagradzania: Motywujący system wynagrodzeń, który docenia zaangażowanie i osiągnięcia. Niezbędne narzędzia pracy: Zapewniamy wszystkie niezbędne narzędzia do efektywnego wykonywania obowiązków. Pakiet benefitów: karnety sportowe, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do nauki, nauka języków obcych (zajęcia stacjonarne lub możliwość korzystania w platformy językowej). Benefity dofinansowanie zajęć sportowych prywatna opieka medyczna dofinansowanie nauki języków dofinansowanie szkoleń i kursów ubezpieczenie na życie możliwość pracy zdalnej elastyczny czas pracy zniżki na firmowe produkty i usługi spotkania integracyjne Kanlux S.A. Jesteśmy firmową rodziną. Dajemy Ci kompletne rozwiązania, które pomogą zrealizować Twoje marzenia. Pozwól się oczarować twórczą energią. Nam możesz zaufać. Kanlux więcej niż światło. Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016 /679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej jako RODO), informujemy, iż: 1. Administratorem danych osobowych jest Kanlux S.A z siedzibą w: Radzionkowie, ul. Objazdowa 1-3, 41-922 Radzionków („Administrator”) 2. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie przepisu art. 6 ust. 1 lit. b) RODO oraz dobrowolnie wyrażonej przez Panią/Pana zgody. 3. Odbiorcami danych osobowych będą pracownicy i współpracownicy Administratora, a także firmy świadczące na rzecz Administratora usługi w obszarze IT i wspierające procesy rekrutacyjne. 4. Administrator nie zamierza przekazywać dane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 5. Dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania procesu rekrutacyjnego, w ramach którego przesłał(a) Pani/Pan swoje cv, a w przypadku zgody na udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych - przez okres 2 lat od przesłania cv. 6. Przysługuje Pani/Panu prawo do: o żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, o cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, o wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7. Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu wzięcia udziału procesie rekrutacyjnym; 8. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do profilowania, w tym do zautomatyzowanego podejmowania decyzji. 9. Po zakończeniu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w pierwotnym celu, dane osobowe nie będą przetwarzane w żadnym innym celu.