Dyrektor marketingu

  • Wrocław
  • Hr|hub Sp
Spółka z branży urządzeń elektroniki użytkowej w Polsce oraz zagranicą, poszukuje odważnej i kreatywnej osoby na stanowisko: Dyrektor Marketingu Kreatywność musi tutaj łączyć się z myśleniem strategicznym i wysokimi kompetencjami w zakresie zarządzania zespołem. Szukamy osoby z doświadczeniem w kreowaniu i wprowadzaniu na rynek marek własnych. Uwaga: praca stacjonarna z Wrocławia - brak możliwości pracy zdalnej / hybrydowej Zadania: Zarządzanie zespołem - zdywersyfikowany dział marketingu (Trade Marketing, E-commerce, Grafika, agencje zewnętrzne) Planowanie budżetu marketingowego i analiza skuteczności prowadzonych działań Tworzenie strategii marketingowej dla wszystkich kanałów sprzedaży Dbanie o spójną komunikację marketingową w kanałach online i offline Wdrażanie i monitorowanie działań marketingowych wspierających sprzedaż Kreowanie kampanii marketingowych i akcji promocyjnych Zarządzanie markami i ich rozpoznawalnością Tworzenie i monitorowanie KPI związanych z pozyskiwaniem leadów oraz zwiększaniem częstotliwości i wartości zakupów obecnych klientów Udział w kreowaniu portfolio firmy, wpływ na strategię handlową Inicjowanie i definiowanie kierunków rozwoju sprzedaży i wdrażanie nowych produktów w odpowiedzi na potrzeby rynku Nadzór nad tworzonym contentem i materiałami graficznymi  Doskonała orientacja w nowoczesnych narzędziach marketingowych z obszaru e-commerce oraz nadzór nad realizacją działań w tym zakresie Współpraca z działami sprzedaży oraz produktu w celu dopasowania oferty produktowej oraz maksymalizacji sprzedaży Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług i produktów reklamowych Benchmark rynku i bieżące śledzenie trendów branżowych Odpowiedzialność za wizerunek firmy i PR Organizacja/ udział w targach branżowych (około 1 - 3 razy w roku) Wymagania: Doświadczenie w zarządzaniu zespołem Kompetencje liderskie / managerskie Doświadczenie w kreowaniu własnych marek i brandów, wprowadzanie ich na rynek, budowaniu ich rozpoznawalności Innowacyjne spojrzenie na rynek reklamy, branżę, odwaga w działaniu Znajomość rynku e-commerce i rynku retail Doświadczenie zawodowe na stanowisku managerskim w obszarze marketingu B2B i B2C  Wiedza dot. nowoczesnych rozwiązań z zakresu digital marketingu umożliwiająca współtworzenie koncepcji i egzekwowanie realizacji kampanii lead generation i content marketingowych Umiejętność łączenia kreatywnego i wizjonerskiego podejścia z analitycznym myśleniem i układaniem procesów Biegłość w planowaniu i budowaniu budżetów marketingowych dostosowanych do biznesowych KPI i celów marketingowych Nastawienie na pracę z ciągłym usprawnianiem procesów Doświadczenie we współpracy z zewnętrznymi agencjami Komunikatywny język angielski Oferta: Umowa o pracę lub B2B Pakiet benefitowy (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i MultiSport) Współpraca z doświadczonymi managerami i wymiana know-how Odpowiednie narzędzia i budżety na realizację swoich pomysłów Zniżki pracownicze na zakup produktów (akcesoria GSM)