Koordynator ds. zarządzania nieruchomościami biurowymi

  • Poznań
  • Asistwork Sp. Z O.o.
Twój zakres obowiązków Odpowiedzialność za wszystkie aspekty zarządzania budynkiem i przyległym terenem, w tym regularne kontrole techniczne, zapewnienie zgodności z przepisami, a także dbanie o właściwe użytkowanie i bezpieczeństwo obiektu. Utrzymywania dokładnej dokumentacji dotyczącej stanu technicznego budynku oraz zlecania niezbędnych kontroli. Analiza ofert od firm budowlanych, zlecanie prac związanych z naprawami, modernizacją lub przebudową obiektu oraz nadzór nad poprawnością i jakością wykonanej pracy. Koordynacja działań mających na celu pozyskanie najemców, negocjowanie oraz podpisywanie umów. Wystawianie cyklicznych faktur oraz rozliczanie kosztów administracyjnych. Regularny przegląd i analiza finansowa nieruchomości. Koordynacja działań prawnych oraz zapewnienie, że interesy właściciela nieruchomości są właściwie chronione. Nasze wymagania Znajomość języka niemieckiego umożliwiająca komunikację lub, alternatywnie bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Doświadczenie w kompleksowym zarządzaniu obiektem lub nieruchomościami. Wiedza w zakresie zarządzania stanem technicznym nieruchomości. Znajomość procesów i standardów budowlanych. Prawo jazdy kategorii B. Mile widziane Mile widziane wykształcenie na kierunkach takich jak m.in. inżynieria budowlana, architektura, technika budowlana, kreślarstwo budowlane, inżynieria zarządzania, zarządzanie nieruchomościami lub ugruntowana wiedza poparta doświadczeniem. To oferujemy Stabilne zatrudnienie z możliwością awansu i rozwoju w strukturach w firmie zajmującej się wynajmem i dzierżawą powierzchni biurowych oraz halowych. Umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą. Motywacyjny system wynagrodzeń z możliwością rozwoju finansowego. Wynagrodzenie podstawowe w przedziale 13 000-16 000 zł brutto, uzależnione od doświadczenia i umiejętności. Premie uzależnione od wykonanej pracy oraz dodatki świąteczne. Auto służbowe z kartą paliwową, również do użytku prywatnego. Pracę w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00-16:00. Szkolenia wstępne i wsparcie w rozwoju zawodowym. Dogodną lokalizację miejsca pracy w Poznaniu z dostępem do miejsc parkingowych. Zgrany zespół i pomocnych współpracowników. Brak korporacyjnego środowiska pracy. Swobodę w działaniu i podejmowaniu decyzji. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Asistwork sp. z o. o., („ADO”), adres: ul. Żmigrodzka 244, 51-131 Wrocław.Może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym przez ADO inspektorem ochrony danych pod adresem email: awgAasistnet.pl.  Podane przez Panią/Pana dane osobowe przez nas przetwarzane w celu przeprowadzania procesu rekrutacyjnego dotyczącego stanowiska na które Pan/Pani aplikuje (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit b RODO). Pani/Pana dane mogą być także przetwarzane w związku z innymi rekrutacjami prowadzonymi przez ADO, pod warunkiem, że wyrazi Pani/Pan na to zgodę.Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1320) jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie rekrutacyjnym. Podanie danych w szerszym, nieokreślonym przepisami prawa, zakresie jest dobrowolne.Pozostałe podane przez Panią/Pana dane przetwarzane będą na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody. Podanie danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa zostanie potraktowane przez ADO jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a RODO oraz art. 9 ust.2 lit. a RODO (w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii).W zakresie w jakim Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody, może Pani/Pan cofnąć udzieloną zgodę w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.