HR Manager

  • Tarnowo Podgórne
  • Imperial Tobacco Polska S.a.
HR Manager Miejsce pracy: Tarnowo Podgórne (pow. poznański) Your responsibilities Support the achievement of business objectives in Tarnowo Factory by, among others: advising people leaders, ensuring strategic planning of resources, approving personnel decisions Be responsible for the development and implementation of People & Culture strategies and policies Participate in managing relations and cooperation with Trade Unions at ITPL Ensure that labor laws are applied within the business unit Support development and communication activities Our requirements Minimum 3 years of experience working in the People & Culture department Higher education Business awareness and the ability to establish a dialogue with business Knowledge of Polish labour law Knowledge of People & Culture processes Strong interpersonal and negotiation skills Ability to build a relationship based on cooperation and trust Fluent Polish Very good command of English Optional Systemy: SAP, QAD będą dodatkowym atutem Mile widziana znajomość przepisów celnych i akcyzowych oraz specyfiki pracy Urzędów Celnych Mile widziana wiedza z zakresu zagadnień związanych z organizacją transportu, gospodarką zapasami i gospodarką magazynową Ukończony kurs agenta celnego lub wpis na listę agentów celnych będzie dodatkowym atutem What we offer In return for playing your part in building our future, you will receive a comprehensive compensation package with salary, bonus scheme and many extras including a great pension scheme, generous holiday entitlement and hybrid/flexible working opportunities as well inspiring places to work and collaborate with purpose. Here at Imperial we will give you the opportunity to grow and learn, innovate at pace and be a part of our purpose to forge a path to a healthier future for moments of relaxation and pleasure for our consumers. Benefits sharing the costs of sports activities private medical care life insurance flexible working time doctor’s duty hours in the office parking space for employees pre-paid cards holiday funds sharing the costs of holidays for kids christmas gifts employee referral program charity initiatives extra leave system kafeteryjny MyBenefit dofinansowanie do wyżywienia bezpłatny transport Każdy jest częścią Imperial Brands Imperial to jedna rodzina. Jesteśmy dumni z tego, że nasza firma jest naprawdę inkluzywna. Chętnie przyjmujemy aplikacje od każdej osoby – niezależnie od wieku, płci, narodowości, niepełnosprawności, orientacji seksualnej, religii, poglądów czy neuroróżnorodności. Sprawiedliwie traktujemy wszystkich kandydatów. Skontaktuj się z nami, pisząc na adres recruitment@impbrands.com – otrzymasz pomoc dotyczącą wypełnienia aplikacji i udziału w rozmowie kwalifikacyjnej. Imperial Tobacco Polska S.A. Jesteśmy prawdziwie międzynarodową firmą, czwartą co do wielkości w tej branży, obecną na 119 rynkach. Inkluzywna, innowacyjna globalna firma z branży FMCG wspierana przez 25 tys. pracowników. Wraz z nową erą rozwoju dokonujemy kolejnych przemian. Siła naszego sposobu działania i kultury pracy wynika z podejmowania wyzwań i kwestionowania status quo, tak aby każdy z nas mógł wnieść do pracy to, co najlepsze. Kreatywność i współpraca napędzają nasze ambicje, innowacyjność i dążenie do sukcesu. Odbywa się to przy wsparciu naszych wielokrotnie nagradzanych programów rozwojowych, które otwierają przed każdym ciekawe i satysfakcjonujące ścieżki kariery. Zachęcając do integracji na poziomie lokalnym i realizując stale rozwijany, dynamiczny program wspierania różnorodności na całym świecie, jesteśmy w pełni zaangażowani w kreowanie i utrzymywanie środowiska, w którym różnice są szanowane i celebrowane Administratorem zbieranych danych jest w zależności od stanowiska, na które aplikujesz Imperial Tobacco Polska S.A. z siedzibą w Jankowicach, przy ul. Przemysłowej 1, 62-080 Tarnowo Podgórne albo Imperial Tobacco Polska Manufacturing S.A. z siedzibą w Radomiu (26-600) przy ul. Tytoniowej 2/6. W przypadku potrzeby skontaktowania się w sprawie ochrony Twoich danych osobowych, możesz to zrobić, pisząc na adres: ochrona.danych@pl.imptob.com lub też na nasz adres pocztowy. Administrator będzie przetwarzał Twoje dane osobowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podstawę przetwarzania stanowi: - art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 22(1) Kodeksu pracy, tj. realizacja obowiązku prawnego – w przypadku nawiązywania współpracy na podstawie umowy o pracę; - art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. nawiązanie i realizacja umowy – w przypadku nawiązywania współpracy na podstawie umowy cywilnoprawnej (np. umowy zlecenia, umowy o współpracy); - art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. udzielenie zgody, np. w przypadkach, gdy przekazują Państwo więcej danych niż wymagają tego przepisy prawa, wyrażają Państwo zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach; - art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na zapewnieniu Administratorowi skutecznej ochrony prawnej oraz bezpieczeństwa mienia i personelu poprzez stosowania monitoringu na terenie zakładu i wydawania identyfikatorów w ramach kontroli dostępu na tereny Administratora Twoje dane osobowe będą przechowywane przez czas: - trwania procesu rekrutacji - jeśli nie mamy zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach przyszłych rekrutacji; - 3 lata od daty przesłania dokumentów aplikacyjnych, jeśli mamy dodatkową zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach przyszłych rekrutacji. Masz prawo w dowolnym momencie odwołać udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych za pomocą skrzynki emailowej rekrutacja@pl.imptob.com. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Masz prawo do żądania od nas, w każdym momencie, dostępu do swoich danych osobowych, ich przenoszenia, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Masz także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych. Masz prawo wniesienia skargi, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych- www.uodo.gov.pl. Zebrane dane osobowe możemy udostępniać podmiotom współpracującym z nami w zakresie potrzebnym do obsługi procesów rekrutacyjnych. Podanie osobowych na potrzeby bieżącej rekrutacji jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia w niej udziału a następnie zawarcia umowy i wykonania przez nas wszystkich obowiązków z zakresu prawa pracy i aktualnie obowiązujących przepisów prawa. Ostatnia aktualizacja: 11 sierpnia 2023 r.