Senior Brand Manager – Branża Alkoholowa

  • Warszawa
  • Devire
Twoja przyszła firmaDla naszego Klienta, międzynarodowego producenta z branży alkoholowej, poszukujemy doświadczonego i analitycznego Senior Brand Managera, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie, rozwój i planowanie aktywności marketingowych dla powierzonej grupy marek.OczekiwaniaMinimum 4 lat doświadczenia na stanowisku Brand Managera w branży FMCG, w tym minimum 2 lata w branży alkoholowej.Wysokie umiejętności analityczne w zakresie opracowywania analiz rynkowych, raportowania oraz monitorowania efektywności działań marketingowych.Bardzo dobra znajomość trendów i stosowanych rozwiązań marketingowych, ze szczególnym naciskiem na nowe media.Doświadczenie w planowaniu i zarządzaniu budżetem marketingowym.Kreatywność, inicjatywa oraz dynamizm w działaniu.Otwartość na nowe, niestandardowe rozwiązania.Wysokie zdolności interpersonalne i menedżerskie.Umiejętność generowania innowacyjnych pomysłów marketingowych. Obowiązki Budowa i realizacja strategii marketingowej dla portfela marek.Budowanie wizerunku i umacnianie świadomości marek na rynku.Opracowywanie analiz rynkowych oraz przygotowywanie planów marketingowych, promocyjnych i budżetowych.Przygotowywanie i realizacja działań zmierzających do efektywnego wprowadzania na rynek nowych produktów.Tworzenie strategii komunikacji marek.Odpowiedzialność za współpracę z zewnętrznymi partnerami (agencje kreatywne, domy mediowe) oraz za budżet marketingowy powierzonych produktów.Analiza efektywności prowadzonych działań promocyjnych oraz bieżące monitorowanie i raportowanie wyników.Całościowe zarządzanie P&L powierzonych marek.Współpraca z ambasadorami marek w celu promowania produktów Oferta Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.Atrakcyjne benefity pracownicze: karta sportowa, karta medyczna, dofinansowania i inne.Możliwość zdobywania doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku.Narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon.Hybrydowy model pracy: 3 dni z biura oraz 2 dni zdalnie.