Product Growth Manager APM

  • Sopot
  • Autopay S.a.
O nas Aplikacja Autopay to znane i popularne na polskim rynku rozwiązanie dla kierowców wspierające płatności automatyczne   m.in   na autostradach w Polsce i za granicą, parkingach oraz stacjach paliw. Wciąż szukamy nowych obszarów do rozwoju naszych usług   m.in   poprzez analizę danych, product discovery, obserwacje rynku i współpracę z partnerami.   O stanowisku Jako Product Growth Manager w Autopay Mobility będziesz odpowiadać za optymalizację produktów w celu zwiększenia kluczowych wskaźników biznesowych z obszarów Acquisition, Activation, Retention, Referral, Revenue. Na co dzień pracujemy w duchu continuous product discovery - na podstawie insightów szukamy szans, walidujemy je poprzez eksperymenty, następnie przygotowujemy wymagania i nadzorujemy proces wdrożenia. Pracujemy iteracyjnie, stale doskonaląc produkty. Dołączysz do zespołu produktowego w naszej organizacji, ale będziesz również współpracować z zespołem delivery, projektantami UX oraz zewnętrznymi partnerami (agencjami SEM, SEO, copywriterami). Zakres odpowiedzialności: - Identyfikacja i dążenie do usuwania barier, które ograniczają wartość produktów. - Analiza danych (lejków konwersji, retencji, ścieżek użytkownika itp.), metryk i insightów z wielu źródeł oraz generowanie na tej podstawie wniosków i rekomendacji. - Konfiguracja i bieżące nadzorowanie narzędzi do analityki danych z aplikacji i stron internetowych. - Kreowanie, zarządzanie i analiza efektywności kampanii marketingowych (Google Ads, social media, tradycyjne kanały). - Planowanie i nadzorowanie wdrożenia nowych produktów, głównie pod kątem strategii wzrostu. - Wsparcie zespołu produktowego w projektowaniu nowych produktów i rozwoju obecnych. - Przeprowadzanie eksperymentów mających na celu weryfikację hipotez. - Współpraca z zespołem delivery, projektantami UX oraz zewnętrznymi partnerami w zależności od aktualnych inicjatyw.   Wymagania - Doświadczenie w pracy z produktami cyfrowymi, szczególnie w kontekście strategii wzrostu. - Wrodzona ciekawość i determinacja do osiągania celów. - Mentalność eksperymentatora/eksperymentatorki. - Szybkość działania i umiejętność adaptacji do zmieniających się warunków. - Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność do skutecznego argumentowania i obrony priorytetowych inicjatyw.   Dodatkowe atuty - Doświadczenie w jednej z dziedzin: sprzedaż produktów cyfrowych, UX/Product design, analityka danych. - Doświadczenie we współpracy bezpośrednio z biznesem i użytkownikiem końcowym.   Jeśli jesteś gotów/gotowa na nowe wyzwania i chcesz razem z nami zrewolucjonizować rynek mobilności w Polsce, nie wahaj się ani chwili dłużej i aplikuj już teraz.