Kierownik Sprzedaży

  • Wrocław
  • Randstad Polska
Poszukujemy doświadczonej osoby z branży piekarniczej/HoReCa, która ma doświadczenie w sprzedaży sprzętu piekarniczego.  Praca odbywa się na terenie całej Polski, wobec czego nie ma znaczenia skąd jesteś!  Jeśli jesteś zainteresowany aplikuj i porozmawiajmy! oferujemy możliwość pracy w rozwijającej się firmie zgrany zespół i dobrą atmosferę swobodę działania dofinansowanie do karty multisport dofinansowanie do automatów vendingowych dofinansowanie do szkoleń samochód służbowy również do celów prywatnych niezbędne narzędzia pracy (laptop telefon itp.)   zadania opracowanie i nadzór realizacji strategii sprzedaży (projekty gastronomiczne/dystrybucja produktów marki Debag i Alexander Solia) poszukiwanie nowych możliwości biznesowych, analiza rynku, konkurencji i trendów, identyfikowanie wyzwań biznesowych, proponowanie adekwatnych rozwiązań i działań odpowiedzialność za wynik sprzedaży w powierzonym regionie (Polska) przygotowanie i zarządzanie budżetem oraz jego kontrola budowanie relacji z partnerami biznesowymi (spółki niemieckie w jednej grupie kapitałowej) oraz klientami, negocjowanie kluczowych kontraktów zarządzanie Zespołem: zapewnienie potrzebnych kompetencji, motywacja, kontrola oraz egzekwowanie realizacji wyznaczonych zadań i osiągnięcia zakładanych celów sprzedażowych rozwój Zespołu sprzedażowego i dostosowanie kompetencji do celów biznesowych, dbanie o rozwijanie wartości współpracy ścisła współpraca z Działem Marketingu i Produkcji w ramach wypracowywania nowych rozwiązań i wartości dla Klientów zarządzanie projektami i współpraca z innymi działami firmy w obszarze optymalizacji modelu współpracy z Klientami raportowanie do Dyrektora Zarządzającego   oczekujemy doświadczenie w pracy na stanowisku menedżerskim i sprzedażowym, potwierdzone sukcesami na rynku (branża HoReCa/piekarnicza – warunek konieczny) – min. 3 lata doświadczenie w budowaniu relacji z Klientami B2B, dojrzałość w relacjach, stabilność doświadczenie w pracy z P&L: przygotowanie budżetu i jego realizacja komunikacja w języku angielskim na poziomie C1 umiejętność budowania i realizacji strategii sprzedaży inicjowanie zmian, zarządzanie zmianą rozumienie całościowego procesu biznesowego angażującego działania sprzedażowe, marketingowe, operacje umiejętność argumentacji biznesowej, rozumienie specyfiki sprzedaży konsultacyjnej umiejętność efektywnej komunikacji i prezentacji na różnych szczeblach organizacji innowacyjność, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań umiejętności negocjacyjne Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47 ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia