Specjalista / Specjalistka Service Desk IT

  • Łódź
  • Trustit Sp Z O.o.
technologies-expected : Active Directory responsibilities : Wsparcie IT użytkowników końcowych, wykorzystujących do pracy oprogramowanie biurowe oraz sprzęt IT (Windows 10/11, Microsoft 365) Diagnozowanie problemów wydajnościowych i konfiguracyjnych stacji roboczych Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury i systemów IT – zdalnie lub w siedzibie Klienta Instalacja, konfiguracja i aktualizacja oprogramowania biurowego i biznesowego Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta biznesowego Rejestrowanie i rozwiązywanie problemów za pomocą systemu zgłoszeń Utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klienta i krótkich czasów reakcji Wyjazdy do klienta i wsparcie IT u klienta requirements-expected : Minimum półroczne doświadczenie na podobnym stanowisku, w tym staże i praktyki Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, aplikacji i rozwiązań z zakresu Microsoft Office/M365 i Active Directory Praktyczna znajomość systemu operacyjnego Windows Bardzo dobra organizacja pracy własnej – umiejętność analizy, nadawania priorytetów i koncentracji na najważniejszych zadaniach i wyznaczonych terminach Otwartość, komunikatywność i chęć pracy z innymi – potrafisz rozmawiać z osobami nietechnicznymi, tłumacząc im złożone kwestie w przystępny sposób Pozytywne nastawienie do wyzwań i podejście ''can-do” - nie poddajesz się łatwo, lecz z determinacją i zaangażowaniem szukasz rozwiązania każdego problemu, bez względu na jego trudność Zdolność do szybkiego uczenia się nowych narzędzi i systemów, elastyczność w dostosowywaniu się do zmieniających się potrzeb klientów Chęć do dzielenia się wiedzą, wsparcia innych i chętnego podejmowania wspólnych wyzwań Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami poprzez zrozumienie ich potrzeb, szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów oraz zapewnienie im wsparcia i satysfakcji na każdym etapie współpracy Prawo jazdy kategorii B Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym offered : System premiowy (po zakończeniu okresu próbnego) Karta Multisport Prywatna opieka medyczna Rozwój zawodowy i zdobywanie wiedzy z zakresu IT Dostęp do technologicznej platformowy szkoleniowej Umowę o pracę na czas nieokreślony po zakończeniu okresu próbnego Ubezpieczenie na życie Nauka języka angielskiego i/lub niemieckiego Możliwość pracy w trybie hybrydowym Miejsce parkingowe Ogólnofirmowe i działowe spotkania integracyjne benefits : dofinansowanie zajęć sportowych prywatna opieka medyczna dofinansowanie nauki języków dofinansowanie szkoleń i kursów ubezpieczenie na życie możliwość pracy zdalnej elastyczny czas pracy spotkania integracyjne służbowy telefon do użytku prywatnego brak dress code’u kawa / herbata napoje parking dla pracowników