Administrator Nieruchomości

  • Łódź
  • Bank Pekao
W naszym zespole będziesz odpowiadać za: Realizację zadań związanych z administrowaniem nieruchomościami Kontrolę terminowości realizacji przeglądów technicznych wymaganych przepisami prawa budowlanego oraz przepisami wewnętrznymi (realizacja zaleceń z przeglądów) Nadzór nad bieżącymi naprawami i konserwacjami w podległych placówkach Identyfikowanie potrzeb remontowych i inwestycyjnych w nieruchomościach Realizację bieżących potrzeb w obszarze zarządzania nieruchomością (relokacja, aranżacja, modyfikacja powierzchni) Udział w procesach optymalizacji powierzchni Monitorowanie i kontrola usług świadczonych przez firmy zewnętrzne w zakresie ich terminowości i jakości wykonania Współpracę z klientem wewnętrznym i zewnętrznym Banku Udział w projektach realizowanych w jednostce Ta praca jest dla Ciebie, jeśli: Masz wykształcenie wyższe (preferowane: zarządzanie nieruchomościami, rynek nieruchomości, wycena nieruchomości) Posiadasz minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku Masz czynne prawo jazdy kat. B Jesteś otwarty na częste wyjazdy służbowe i pracę w terenie Swobodnie posługujesz się aplikacjami pakietu MS Office (głównie Excel) Posiadasz motywację do rozwoju zawodowego i ciągłego poszerzania wiedzy Jesteś osobą odpowiedzialną, samodzielną, skrupulatną i konsekwentną w działaniu Posiadasz umiejętność pracy w grupie Lubisz pracować w dynamicznym środowisku pracy Oferujemy Ci: Zatrudnienie w ramach umowy o pracę Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania Przyjazną atmosferę w pracy Samochód służbowy Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach System szkoleń i programów rozwojowych