Kierownik ds. Administrowania Nieruchomościami

  • Sopot
  • Tempo Obsługa Nieruchomości Sp. Z O.o. Grupa Invest Komfort
Kierownik ds. Administrowania Nieruchomościami Miejsce pracy: Sopot Twój zakres obowiązków Budowa, rozwój i zarządzanie zespołem Managerów ds. Administrowania Nieruchomościami w tym wspieranie podległego zespołu w wymagających kontaktach z zarządami, reprezentantami i mieszkańcami. Koordynowanie i nadzór nad procesem realizacji planów gospodarczych i uchwał, analiza, kontrola i optymalizacja zakresów i kosztów. Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz dotyczących: wykonania planów gospodarczych, bieżących kosztów, realizacji umów pod względem jakościowym i kosztowym i założeń działań długoterminowych na nieruchomościach. Współpraca z obszarem technicznym w zakresie bieżącej obsługi nieruchomości oraz planowania jej rozwoju. Nadzór nad bezpieczeństwem, stanem technicznym, realizacją umów przez podwykonawców nieruchomości. Nadzór nad procesem prowadzenia bieżącej obsługi mieszkańców oraz współpraca z zarządami wspólnot mieszkaniowych. Nadzorowanie i akceptowanie projektów umów związanych z administrowaniem nieruchomościami. Nadzór nad organizacją zebrań ogółu właścicieli, zebrań zarządów. Negocjowanie i nadzorowanie realizacji warunków umów ubezpieczeniowych na nieruchomościach. Współpraca z deweloperem w zakresie utrzymania wysokiego standardu funkcjonalnego i estetycznego nieruchomości wraz z informacją zwrotną o eksploatacji nieruchomości. Uczestnictwo i nadzór w przejęciu nieruchomości do administrowania wraz z przygotowaniem i przekazaniem deweloperowi preliminarza kosztów dot nieruchomości. Nasze wymagania wykształcenie wyższe, minimum 5- letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość przepisów prawa w obszarze ustawy o własności lokali oraz ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami, prawo jazdy kat. B, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, bardzo dobrze rozwinięte umiejętności w zakresie organizacji pracy, dyspozycyjność, samodyscyplina, samodzielność i zaangażowanie, biegła znajomości środowiska Microsoft Office (Word, Excel, Outlook), wysoka etyka zawodowa. Mile widziane licencja zarządcy nieruchomości. To oferujemy pracę w dynamicznie rozwijającej się Spółce, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy o współpracę, rozwój w gronie doświadczonych pracowników, miłą i przyjazną atmosferę pracy, rozwój zawodowy i możliwość nabycia cennego doświadczenia Benefity dofinansowanie zajęć sportowych prywatna opieka medyczna Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Tempo Obsługa Nieruchomości Sp. z o.o. z siedzibą w: Korczaka 5B/2, 81-473 Gdynia (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania. Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji. Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres maks. 1 roku od zakończenia publikacji ogłoszenia, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach. W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: info@tempo.nieruchomosci.pl.