Kierownik Działu Kas i Obsługi Klienta

  • Warszawa
  • Metromakro
Opis firmyJesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my, masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz się uczyć, dołącz do naszego Zespołu.Opis oferty pracyDo Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało:Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie z obowiązującymi standardami, procedurami i instrukcjami.Odpowiedzialność i realizacja celów operacyjnych i kluczowych wskaźników operacyjnych.Zarządzanie podległym zespołem pracowników oraz motywowanie i dbałość o ich rozwój.Współpraca z innymi działami w organizacji.Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO jako firmy przyjaznej klientowi.Reprezentowanie Makro przed organami kontrolnymi, Klientami, urzędami i instytucjami państwowymi.Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu rejestracji sprzedaży oraz obowiązującej dokumentacji.Nadzór nad obsługą Klientów z Unii Europejskiej.Nadzór nad procesem rejestracji Klientów, w tym rejestracji koncesji alkoholowych w bazie Klientów.Nadzór nad procesem obsługi kredytów ratalnych.Wdrażanie i rozwijanie nowych rozwiązań/projektów.Nadzór na prawidłowym przebiegiem procesu reklamacji Klientów.Nadzór nad gospodarką opakowaniami zgodnie obowiązującymi procedurami.Znajomość nowoczesnych rozwiązań z zakresu obsługi Klientów mających na celu poprawę jakości i efektywności pracy działu.Przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. Wykonywanie innych poleceń Przełożonego związanych z pracą.KwalifikacjeNasze oczekiwania:Entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy z klientem.Wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe).Doświadczenie w zarządzaniu personelem - min. 2 lata.Dobra znajomość MS Office (szczególnie MS Excel).Podstawowa znajomość języka angielskiego.Doświadczenie w pracy w Dziale Kas i/lub Obsługi Klienta.Doświadczenie w pracy w firmie handlowej.Znajomość przepisów dotyczących reklamacji z tytułu gwarancji i rękojmi.Dyspozycyjność (praca zmianowa również w porze nocnej i w weekendy).Dokładność i rzetelność.Mile widziana aktualna książeczka Sanepidu.Dodatkowe informacjeMamy Ci do zaoferowaniaPrzyjazną atmosferę pracy.Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.Wynagrodzenie zawsze na czas.System premiowy.Rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych.Nauka języka obcego – angielski, niemiecki, hiszpański na platformie e-Tutor.Pakiet prywatnej opieki medycznej.Grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.Zniżki na zakupy w MAKRO.Dofinansowanie do posiłków.Okazjonalne bony towarowe.Karty sportowo-rekreacyjne (MultiSport Plus).Bezpłatny parking pracowniczy.Dofinansowanie do wypoczynku.Nagrody za polecenia pracowników.