Kierownik Jakości Nowych Uruchomień

  • Chorzów
  • Moltton
MOLTTON jest innowacyjną firmą doradztwa personalnego, która od dekady specjalizuję się w rekrutacji wysokiej klasy specjalistów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla dla branż: Technicznej, Produkcyjnej, IT, Logistycznej, Finansowej, Usługowej w szerokim zakresie stanowisk w Polsce i za granicą. Zaufało nam już ponad 450 międzynarodowych klientów, dla których zrealizowaliśmy ponad 5000 rekrutacji. Do każdego z prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny, opierając się zarówno na wieloletnim doświadczeniu naszych wyspecjalizowanych w branżach Konsultantów, jak i rzeczywistych potrzebach i oczekiwaniach Klienta oraz Kandydatów. Nr. KRAZ 7145 Kierownik Jakości Nowych Uruchomień Miejsce pracy: Chorzów Zakres obowiązków: Nadzór nad całym procesem wdrażania nowych projektów i produktów z perspektywy jakości. Opracowywanie i wdrażanie standardów jakościowych oraz wymagań jakościowych na etapie nowych uruchomień. Udział w procesach zatwierdzania nowych produktów Wdrażanie i monitorowanie wskaźników jakościowych Nadzór nad działaniami korygującymi i zapobiegawczymi w przypadku stwierdzonych niezgodności jakościowych. Zapewnienie zgodności procesów produkcyjnych z wymaganiami jakościowymi oraz normami branżowymi. Koordynacja pracy zespołu odpowiedzialnego za jakość w ramach nowych uruchomień. Przeprowadzanie szkoleń z zakresu nowych standardów i procedur jakościowych dla zespołów produkcyjnych oraz inżynierskich. Monitorowanie efektywności działań zespołu jakościowego oraz wprowadzanie usprawnień w obszarze zarządzania jakością. Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji związanej z systemem jakości na etapie nowych uruchomień. Nadzór nad procesem zatwierdzania pierwszych próbek i sporządzanie dokumentacji zgodnie z wymaganiami Analiza wyników jakościowych nowych produktów i raportowanie do kadry zarządzającej. Identyfikowanie obszarów wymagających poprawy oraz opracowywanie strategii zapobiegawczych. Wymagania: Wykształcenie wyższe techniczne Minimum 3-5 lat doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem jakością, szczególnie w obszarze nowych uruchomień, wdrażania nowych produktów lub projektów. Praktyczna znajomość narzędzi jakości Umiejętność efektywnego zarządzania zespołem, motywowania pracowników oraz koordynowania działań w wielodyscyplinarnych zespołach. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie Nasz Klient oferuje: Możliwość rozwoju zawodowego u światowego lidera w swojej branży Praca w międzynarodowym środowisku Pakiet benefitów socjalnych Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe Aplikuj