Kierownik / Kierowniczka recepcji

  • Sopot
  • Grand Apartments Agata Dudar
Kierownik / Kierowniczka recepcji Miejsce pracy: Sopot Twój zakres obowiązków - nadzór nad efektywną pracą biura i aktywne kontrolowanie realizacji zadań wykonywanych przez zespół, w tym poprzez wprowadzanie procedur mających na celu optymalizację czasu pracy, - nadzór nad działaniami operacyjno-wdrożeniowymi związanymi z uruchamianiem nowych usług i procedur, w tym koordynacja zleconych zadań i projektów oraz ustalanie ich priorytetów, - utrzymywanie relacji z klientami i kontrahentami, - cykliczne przygotowywanie raportów oraz zestawień, - szkolenie nowych pracowników, - aktywne działania na rzecz utrzymania satysfakcji gości, - tworzenie i negocjacje warunków umów z podmiotami zewnętrznymi, - inwentaryzacja stanów pościeli, - tworzenie harmonogramu pracy zespołu, - kontakt ze wsparciem i dedykowanymi opiekunami z zewnętrznych portali rezerwacyjnych (np. Booking.com, Expedia, Airbnb), - kontrola i dbanie o poprawność założonych planów cenowych w systemach rezerwacyjnych poprzez channel manager Yield Planet, - reagowanie na popyt przez dopasowywanie stawek oraz dostępności apartamentów, - kontrola jakości wykonywanych usług podmiotów zewnętrznych oraz stały kontakt z serwisem technicznym i sprzątającym. Nasze wymagania - masz minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku kierowniczym, - znasz środowisko Microsoft, Windows i OneDrive - posiadasz znajomość urządzeń biurowych - potrafisz poruszać się po systemach Booking.com, Airbnb, YieldPlanet, - posiadasz prawo jazdy kategorii B, - płynnie komunikujesz się co najmniej w języku angielskim i polskim, - jesteś dyspozycyjna/y, - jesteś osobą komunikatywną i kreatywną w działaniu, - posiadasz ciekawą osobowość, pogodne usposobienie oraz wysoką kulturę osobistą, - posiadasz umiejętność organizacji pracy i czasu pracy oraz efektywnej pracy zespołowej, - potrafisz się zaangażować i myśleć analitycznie, - radzisz sobie w trudnych i stresowych sytuacjach oraz posiadasz zdolności mediacyjne. To oferujemy - pełne wsparcie w okresie wdrożenia pod okiem doświadczonego managera, - ciekawą, pełną wyzwań (a czasem i pełną wrażeń) pracę w przyjaznej atmosferze w gronie młodych i nieprzeciętnych osób, - atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie, - samochody firmowe do dyspozycji, - elastyczne godziny pracy, - niezbędne wsparcie (szkoleniowe i mentalne), - spotkania integracyjne poza godzinami pracy, - karta MultiSport. O nas Jesteśmy lokalną firmą zajmującą się obsługą krótko-, średnio- i długoterminowego (wakacyjnego i biznesowego) wynajmu apartamentów z sektora premium, położonych w najatrakcyjniejszych lokalizacjach Trójmiasta. Pracujemy zespołowo, ponieważ uważamy, że tylko w taki sposób można osiągać lepsze rezultaty. Nasz zespół, to miks dynamicznych osobowości tworzących dobrą energię, posiadamy szeroką wiedzę i działamy z pełnym zaangażowaniem. Zainteresowanych ofertą prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem. Skontaktujemy się z wybranymi osobami.