Customer Success Specialist (Opiekun klienta)

  • Płock
  • When Sp. Z O.o.
Customer Success Specialist (Opiekun klienta) Miejsce pracy: Płock Twój zakres obowiązków utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z obecnymi klientami firmy (od momentu podpisania umowy), opieka nad prawidłową i efektywną realizacją kampanii obecnych klientów w trosce o cele biznesowe klienta, dosprzedaż dodatkowych usług dla obecnych klientów, wsparcie działu sprzedaży – przygotowywanie umów z klientami. Nasze wymagania Warunek konieczny! teoretycznej wiedzy z zakresu marketingu internetowego, w obszarze PPC (kampanie Google Ads i Facebook Ads) i social media. Aplikacje kandydatów bez podstawowej wiedzy teoretycznej, pozwalającej na samodzielną analizę podstawowych wyników kampanii, zrozumienie i płynne posługiwanie się definicjami z dziedziny marketingu internetowego, nie będą brane pod uwagę w dalszych etapach rekrutacji. Warunek konieczny: minimum rocznego doświadczenia w zakresie obsługi klienta w agencji marketingowej. Pływanie w Internecie jak ryba w wodzie Umiejętność pracy na danych – porównywania statystyk, wyciągania własnych wniosków Radzenie sobie w stresujących sytuacjach zawodowych i odpowiedzialności w zakresie wykonywanych zadań, Skrupulatność i dokładność, Dobra organizacja czasu pracy, Wysoka kultura osobista i zdolności komunikacyjne, Uśmiech i pozytywne nastawienie do życia i ludzi! To oferujemy pracę w młodym, doświadczonym zespole specjalistów wewnętrzne i zewnętrze szkolenia atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + comiesięczna premia za stałe prowadzone projekty) sprzęt firmowy: laptop, telefon, drugi monitor umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin prywatną opiekę medyczną – 100% refundacji ubezpieczenie grupowe – 100% refundacji naukę języka angielskiego na platformie Tutlo – 50% refundacji kartę fitprofit – 50% refundacji dużą niezależność w pracy otwartą i przyjazną atmosferę stały rozwój na miarę własnych ambicji i ambicji firmy Benefity dofinansowanie zajęć sportowych prywatna opieka medyczna dofinansowanie nauki języków ubezpieczenie na życie możliwość pracy zdalnej elastyczny czas pracy spotkania integracyjne Kim jest Customer Success Specialist? Customer Success Specialist to osoba, która w trosce o realizację celów biznesowych klienta, sprawuje nadzór nad prawidłową i efektywną realizacją prowadzonych dla klienta kampanii. To równocześnie reprezentant agencji, który jako łącznik pomiędzy klientem, a działem specjalistów PPC oraz social media, raportuje, omawia i ulepsza (dzięki bieżącej komunikacji) działania prowadzone w agencji na rzecz naszego klienta. Stanowisko to należy rozumieć jako doradcę klienta, który w kooperacji z zespołem projektowym: Specjalistą PPC oraz Specjalistą Social Media, ma realny wpływ na systematyczny rozwój i wyniki koordynowanych kampanii – nie jako forward managera. Typ pracy (do wyboru kandydata) • praca w pełni zdalna • praca hybrydowa (zdalna + stacjonarna w Krakowie) W przypadku wyboru pracy hybrydowej (opcjonalnie): • pracę w centrum Krakowa – ul. Chopina 18 (niedaleko Placu Inwalidów, 10 minut spacerem od rynku głównego). • owocowe poniedziałki i pizza piątki. Wynagrodzenie Forma wynagrodzenia: stała podstawa + premia od prowadzonych projektów. Umowa o pracę: 4000-4500 zł netto/ mies. podstawy + system prowizyjny (od każdej faktury klienta) Kontrakt B2B: 6 000–7 000 zł netto (+ VAT) / mies. podstawy + system prowizyjny (od każdej faktury klienta) WHEN sp. z o.o. Jesteśmy specjalistami z różnymi doświadczeniami i umiejętnościami, ale przede wszystkim ludźmi – ze swoimi pasjami, marzeniami i poczuciem humoru. Łączy nas jeden cel – pomoc naszym klientom w rozwoju ich biznesu. Od pierwszego dnia istnienia agencji pomoc ta była i jest realizowana za pomocą szczerych i długotrwałych relacji opartych na zaufaniu. Relacji nie tylko pomiędzy firmą, a klientem, ale przede wszystkim relacji pomiędzy firmą, a pracownikami, którzy ją tworzą. Wierzymy, że wartości te i atmosfera wyczuwalne są od pierwszego przekroczenia progu naszego biura. Jak nam się to udaje? Dzięki poszanowaniu drugiej osoby, zachowaniu balansu pomiędzy pracą, a życiem prywatnym i wyciągania z tego połączenia wszystkiego co najlepsze. Przekłada się to w naszej agencji na elastyczny czas pracy, stabilną formę zatrudnienia (każdy w naszej agencji zatrudniony jest na umowę o pracę), brak nadgodzin (czy oglądasz seriale, czy zwiedzasz świat – odpoczywać trzeba!), przyjacielskie relacje, wypady i wyjazdy integracyjne. Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez WHEN sp. z o.o. z siedzibą w: Fryderyka Chopina 18/3A, 30-047 Kraków (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania. Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji. Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres maks. 1 roku od zakończenia publikacji ogłoszenia, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach. W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: p.idzinska@when.pl.