Kierownik Obiektu

  • Wrocław
  • Amlux Sp. Z O.o.
Kierownik Obiektu Miejsce pracy: Wrocław Twój zakres obowiązków nadzór nad prawidłową realizacją usług wykonywanych przez pracowników planowanie harmonogramów i grafików przygotowywanie raportów oraz codzienny kontakt z klientem zarządzanie oraz organizacja pracy serwisu na obiekcie utrzymanie czystości na obiekcie kierowanie, wdrażanie podległych pracowników dbałość o właściwą organizację pracy i dyscyplinę pracy nadzór nad gospodarką magazynową środków oraz sprzętu doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników biegła znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office bardzo wysokie umiejętności interpersonalne, w tym praca w zespole i z klientem rzetelność i konsekwencja doskonała organizacji pracy szybkość i sprawność działania z nastawieniem na szukanie usprawnień i optymalizacji Nasze wymagania doświadczenie w sektorze usług porządkowo-czystościowych (warunek konieczny) wysoka kultura osobista umiejętność planowania pracy i podejmowania decyzji samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, zaangażowanie w powierzone obowiązki wykształcenie wyższe To oferujemy praca stacjonarna we Wrocławiu na jednym obiekcie zadaniowy czas pracy stabilną pracę na samodzielnym, odpowiedzialnym stanowisku wsparcie, szkolenie i wdrożenie w powierzone obowiązki narzędzia pracy miłą i przyjazną atmosferę AMLUX Sp. z o.o. Jesteśmy jednym z liderów w swojej branży. Dbamy o dobre relacje w biznesie, opierając je o konstruktywny dialog, profesjonalizm działań oraz partnerstwo. Nasz potencjał oparty jest o kompetentny i zaangażowany Zespół. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko „Kierownik obiektu” Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez AMLUX Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 77 w celu przeprowadzenie kolejnych procesów rekrutacyjnych na inne stanowiska pracy w spółce AMLUX Sp. z o. o., a także następującego oświadczenia dotyczącego ochrony danych osobowych o treści : Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że: 1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest AMLUX Sp. z o. o. , ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 2) kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: AMLUX Sp. z o. o. ,, ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, 3) dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego lub w kolejnych naborach kandydatów na pracowników AMLUX Sp. z o. o. , na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 4) odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi I T w zakresie serwisowania i usuwania awarii; 5) dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy; 6) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez AMLUX Sp. z o. o. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. 7) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. 8) podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy.