Kierownik oddziału

  • Gdynia
  • Acel Elektrotechnika Sp. Z O.o.
Kierownik oddziału Miejsce pracy: Gdynia Twój zakres obowiązków Planowanie i organizacja działań na swoim oddziale, Zarządzanie personelem, Kontrola kosztów i budżetu oddziału, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, Wdrażanie strategii sprzedażowych i marketingowych, Monitorowanie wyników i raportowanie do przełożonych, Rozwiązywanie problemów i konfliktów na oddziale, Analiza rynku i konkurencji, Zapewnienie ładu i porządku na terenie oddziału, Obsługa klientów i inwestycji, Przygotowywanie ofert handlowych, Aktywne działania sprzedażowe mające na celu pozyskiwanie nowych klientów. Nasze wymagania Doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników, Umiejętność ustalania i realizacji celów sprzedażowych, Umiejętność motywowania i rozwoju pracowników, Odpowiedzialność za wyniki oddziału, Zdolność analitycznego myślenia, Umiejętność podejmowania decyzji w warunkach presji czasu, Organizacja pracy własnej, samodzielność, komunikatywność. Mile widziane Znajomość rynku lokalnego branży elektrotechnicznej, Wykształcenie kierunkowe lub doświadczenie w pracy elektromontera. To oferujemy Zatrudnienie w oparciu o umowę, Pracę w miłej atmosferze, Szkolenia, Atrakcyjne warunki pracy i wynagrodzenia, Niezbędne narzędzia pracy, Pracę z wyzwaniami w dynamicznej branży. System premiowy zależny od wyników. Benefity prywatna opieka medyczna zniżki na firmowe produkty i usługi spotkania integracyjne ACEL ELEKTROTECHNIKA Sp. z o.o. Jesteśmy doświadczonym dystrybutorem oferującym szeroki asortyment materiałów elektroinstalacyjnych producentów krajowych i zagranicznych. Od ponad 25 lat zajmujemy się dostawami inwestycyjnymi oraz kompleksowym zaopatrzeniem odbiorców przemysłowych. Specjalizujemy się w dostawach dla energetyki, w tym energetyki wiatrowej. Mamy istotny udział w oświetleniu dróg i autostrad.