Kierownik sprzedaży

  • Mielec
  • Zolta Trade Sp. Z O.o.
Kierownik sprzedaży Miejsce pracy: Mielec Twój zakres obowiązków Współtworzenie i operacyjne wdrażanie strategii sprzedaży omnichannel (B2B, B2C, e-commerce, marketplace)​ dla rynków polskich oraz zagranicznych. Odpowiedzialność za ścieżkę zakupową Klienta i optymalizację lejka. Monitorowanie i analizowanie danych dotyczących zachowań klientów i wskaźników sprzedaży w celu identyfikacji trendów i możliwości ich poprawy. Zarządzanie relacjami z klientami online i dbanie o wysoką jakość obsługi. Poszukiwanie i realizacja rozwiązań, narzędzi i trendów skierowanych na wzrost sprzedaży. Analiza konkurencji i rynku w celu tworzenia najlepszej oferty dla Klientów. Rozwój sprzedaży poprzez współpracę z Klientami oraz Dostawcami. Opracowywanie planów wprowadzenia nowych produktów na rynki krajowe i zagraniczne oraz nadzór nad ich realizacją. Zarządzanie pracą kilkuosobowego Zespołu z obszarów sprzedaż i obsługa klienta. Motywowanie oraz rozwijanie pracowników. Współpraca z innymi działami Spółki (w tym szczególnie z działem e-commerce/marketingu). Nasze wymagania Doświadczenie w pracy w branży e-commerce z dużymi wolumenami SKU (warunek konieczny). Samodzielność, inicjatywa, odpowiedzialność, kreatywność. Potrzeba ciągłego rozwoju swoich umiejętności i poszerzania wiedzy. Bardzo dobra umiejętność organizacji czasu pracy i układania priorytetów dla zadań. Wysokie zaangażowanie oraz poczucie odpowiedzialności. Elastyczność i zdolność adaptacji do szybko zmieniających się warunków rynkowych. Umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie. Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne. Umiejętność pracy zespołowej i zarządzania zespołem. Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów. Nastawienie na użytkownika i jego doświadczenia w punktach styku z marką. Doświadczenie w obsłudze platform sprzedażowych. Znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel. Znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację. Mile widziane: Znajomość platform Baselinker oraz Allegro będzie dużym atutem, jak również znajomość innych platform sprzedażowych - Amazon, E-mag. Doświadczenie w rozwijaniu struktur sprzedażowych omnichannel. Doświadczenie w realizacji projektów IT. Znajomość narzędzi projektowych m.in.Trello. Doświadczenie lub wiedza nt. importu z Dalekiego Wschodu. To oferujemy Realny wpływ na kształt i kierunki prowadzonych działań w ramach zarządzanego obszaru oraz na strategię Spółki. Przestrzeń do samodzielnego działania z dużą dozą odpowiedzialności. Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku. Rozwój w branży o bardzo dużym potencjale. Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę lub B2B w zależności od preferencji). Pracę hybrydową (do ustalenia proporcje). Nowoczesne biuro w siedzibie firmy w Mielcu. Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania. Zniżki na firmowe produkty. O nas Firma ZOLTA to ciągle rozwijający się Zespół, stojący za dynamicznymi wzrostami (20-30% r/r) naszego e-commerce. Od 15 lat specjalizujemy się w imporcie z Dalekiego Wschodu szerokiego asortymentu produktów, oferowanego również w markach własnych. Aktualnie wchodzimy w kolejny etap. Chcemy wzmocnić struktury i przygotować się na jeszcze mocniejszą ekspansję w kraju, na rynkach zagranicznych, jak również poprzez rozszerzanie dostępnych kanałów sprzedaży e-commerce. Chcemy się sukcesywnie profesjonalizować oraz łączyć nasz unikalny know-how z nowymi doświadczeniami. Nasz e-commerce to wielokanałowa sprzedaż za pośrednictwem platform (Allegro, Amazon, E-mag), szeregu sklepów własnych oraz portalu B2B. Jeśli czujesz, że Twoje doświadczenia będą mieć istotny wkład w skalowanie sprawdzonego modelu biznesowego to ta oferta jest dla Ciebie! Poszukujemy zaangażowanego współpracownika na stanowisko: Kierownik ds. sprzedaży. Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez ZOLTA TRADE sp. z o.o. z siedzibą w: Przemysłowa 24, 39-300 Mielec (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania. Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji. Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach. W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: biuro@zolta.pl.