Biuro Obsługi Klienta

  • Gniezno
  • Briju 1920 Limited

Zakres obowiązków: Odpowiadanie na zapytania i prośby klientów. Pomoc i obsługa klientów telefonicznych oraz mailowych. Dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta. Profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów. Praca nad ciągłym doskonaleniem procesów obsługi klienta.   Wsparcie procesu sprzedaży. Wymagania Nasze wymagania:      Doświadczenie pracy z klientem (preferowane w dziale sprzedaży).      Wysoka kultura osobista.      Znajomość obsługi komputera.      Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.      Bardzo dobra organizacja pracy.      Proaktywność w działaniu i nastawienie na realizację postawionych celów. Zakres obowiązków To oferujemy: Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku pracy. Atrakcyjne warunki finansowe. Stabilne warunki zatrudnienia. Umowę o pracę. Możliwość rozwoju zawodowego w rozwijającej się firmie. Pakiet szkoleń. Rabaty pracownicze na nasze produkty. Udział w programie lojalnościowym. Oferujemy