Customer Experience Managera

  • Poznań
  • Yes Biżuteria
Poszukujemy Customer Experience Managera! Jesteś osobą z doświadczeniem w zarządzaniu doświadczeniem klienta? Potrafisz analizować dane, wyciągać wnioski i wdrażać skuteczne strategie? Dołącz do naszego zespołu i wspólnie z nami buduj niezapomniane doświadczenia dla naszych klientów!   Twój zakres obowiązków Współtworzenie i wdrażanie strategii poprawy satysfakcji Klienta Monitorowanie i analiza danych dotyczących doświadczeń Klientów Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia spójnego doświadczenia Klienta Śledzenie trendów rynkowych i wdrażanie najlepszych praktyk Nasze wymagania min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Doskonałe umiejętności analityczne i komunikacyjne. Proaktywne podejście i innowacyjność. To oferujemy Onboarding szyty na miarę Twoich potrzeb Bezpłatne lekcje angielskiego Dofinansowanie szkoleń Pakiet medyczny i pakiet sportowy za 2 zł Ubezpieczenie grupowe na życie w korzystnej cenie Dofinansowanie opłat przedszkolnych/żłobkowych Spotkania integracyjne Zniżki na firmowe produkty i usługi Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem O firmie YES od blisko czterech dekad pielęgnuje swoją umiejętność projektowania ponadczasowej, a zarazem najbardziej współczesnej biżuterii w Polsce. Nieustannie poszukuje źródeł piękna, blasku oraz szlachetnej formy. Ponadczasowy design i innowacyjność są doceniane przez naszych(-e) klientów(-ki), a jakość naszej pracy przekłada się na wielokrotne wyróżnienia w niezależnych rankingach, jak np.: Diament Forbes dla najdynamiczniej rozwijającej się firmy w Polsce (2023) Certyfikat Great Pleace to Work (2023) Nagroda Effie Poland, w tym Grand Prix (2022)