Koordynator/ Koordynatorka pracowników

  • Mikołów
  • Scb Sp. Z O.o.

Koordynator/ Koordynatorka pracowników Miejsce pracy: Mikołów Twój zakres obowiązków Rekrutacja nowych pracowników Wsparcie w organizacji i prowadzeniu szkoleń wewnętrznych Udział w procesach rekrutacyjnych Codzienna współpraca z brygadzistami i pracownikami firmy Nasze wymagania -płynna obsługa komputera - dobra znajomość MS Office -dobra znajomość języka hiszpańskiego -znajomość języka angielskiego -prawo jazdy kat B. -umiejętność pracy w zespole -chęć i łatwość nauki nowych obszarów -samodzielność w wykonywaniu zadań. -zdolność szybkiego rozwiązywania problemów. To oferujemy Oferujemy: -umowa zlecenie -atrakcyjne wynagrodzenie -zakwaterowanie na koszt firmy -samochód służbowy -pracę w dynamicznym środowisku. -możliwość wyjazdów służbowych do Hiszpanii O nas Jesteśmy firmą pracującą w sektorze konstrukcji stalowych oraz budownictwa. Posiadamy kilkuletnie doświadczenie w branży. Pracujemy na terenie całej Polski, skupiając się na województwie Śląskim oraz Opolskim