Logistics & Purchasing Coordinator

  • Łódź
  • Leasingteam Group
LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR. Aktualnie dla jednego z naszych klientów - uznanej międzynarodowej firmy - poszukujemy osobę na stanowisko: Logistics & Purchasing Coordinator Miejsce pracy: Łódź Koordynowanie strategicznych przetargów logistycznych w regionie EMEA, zapytań ofertowych i ofert, w tym wybór dostawców, z uwzględnieniem aktualnych warunków rynkowych Przygotowywanie analizy wydatków, oceny kosztów i wyników przetargów Wsparcie w tworzeniu i rozwijaniu strategii w zakresie pozyskiwania kategorii transportu drogowego dla BU w regionie EMEA Analiza logistyczna BDG w regionie EMEA  Coroczne negocjacje oraz nadzór nad negocjacjami kosztów transportu i usług 3PL (kategoria drogowa), nowymi umowami i wdrażaniem dostawców Monitorowanie logistycznych wskaźników KPI i wdrażanie usprawnień w celu obniżenia wskaźnika kosztów/KG w poszczególnych rodzajach transportu Zbieranie wskaźników KPI dostawców zewnętrznych i zarządzanie nimi Zarządzanie TMS i danymi logistycznymi (matryce cenowe, taryfy, dopłaty) w ramach wewnętrznego modułu transportowego SAP4H Zarządzanie zewnętrznym dostawcą usług logistycznych w ramach szeroko stosowanego SRM (zwłaszcza w ramach partnerstwa strategicznego) Nadzorowanie i wdrażanie projektów łańcucha dostaw EMEA w obszarze zaopatrzenia logistycznego i usprawnień operacyjnych  Definiowanie KPI procesu transportowego (oszczędności, QCD, obrót logistyczny) i systematyczne monitorowanie z dostawcami zewnętrznymi oraz działem wewnętrznym   Zarządzanie projektami optymalizacji dostawców (KPI/koszty) Zarządzanie wewnętrznymi projektami optymalizacji kosztów (dla podmiotów zagranicznych) Optymalizacja poziomów kosztów i jakości zgodnie z budżetem Pobieranie regularnych raportów SAP/ERP (ZLEFCA, raporty cenowe, SQ00) i wykonywanie na ich podstawie wymaganych działań usprawniających z wewnętrznymi kluczowymi interesariuszami Przygotowywanie wymaganych raportów ad hoc Doświadczenia na podobnym stanowisku, najlepiej w międzynarodowym środowisku Bardzo dobra znajomość j. angielskiego - min. B2/C1 Bardzo dobra znajomość programu Excel Umiejętności analityczne Znajomość systemu SAP lub podobnego systemu ERP Stabilne zatrudnienie na pełen etat Atrakcyjne warunki zatrudnienia Możliwość pracy w trybie hybrydowym (2 dni z domu, 3 dni z biura) Możliwość realnego wpływu na funkcjonowanie firmy Perspektywa rozwoju oraz poszerzania kompetencji Szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie) Praca w nowoczesnym biurze zlokalizowanym w centrum Łodzi Przyjazne i profesjonalne środowisko Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Professional nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami. Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 16 570 Aplikuj