Inspektor ds. technicznych

  • Goleniów
  • Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa SpoŁecznego Sp. Z O.o.
Inspektor ds. technicznych Miejsce pracy: Goleniów Twój zakres obowiązków Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem technicznym nieruchomości, kontrola dotrzymywania terminów przeglądów okresowych. Prowadzenie książki obiektu i dokumentacji technicznej. Przyjmowanie, zlecanie oraz nadzór nad usuwaniem wszelkich usterek i awarii. Nadzorowanie prac konserwacyjnych i naprawczych. Udział w przygotowaniu SIWZ do przetargów. Współpraca w zakresie opracowywania umów na roboty budowlane. Kontrola i nadzorowanie wykonania robót, weryfikacja kosztorysów oraz akceptowanie faktur za wykonane prace remontowe. Udział w odbiorach prac remontowych. Przygotowanie umów zawieranych z najemcami w zamian za remont lokali mieszkalnych. Opiniowanie wniosków o remont składanych przez lokatorów. Wydawanie wszelkiego rodzaju zgód dotyczących modernizacji lokali mieszkalnych, jak np.: montaż pieców gazowych do celów grzewczych, wykonywanie pomieszczeń łazienkowych i w.c., zmiany sposoby ogrzewania mieszkań itp. Udział przy sporządzaniu planów remontów bieżących i kapitalnych. Dokonywanie pomiarów i inwentaryzacji budynków, lokali i pomieszczeń piwnicznych. Dokonywanie oszacowania oraz zgłaszanie szkód w gospodarowanym mieniu do organów ścigania oraz ubezpieczyciela mienia. Udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych oraz spotkaniach z mieszkańcami. Prowadzenie ewidencji zasobów mieszkaniowych, terenów zarządzanych oraz obiektów i lokali stanowiących mienie Spółki. Obsługa programów informatycznych w ramach powierzonych zadań. Prowadzenie wszelkiej korespondencji, redagowanie pism i odpowiedzi w zakresie prowadzonych spraw. Współpraca z jednostkami zewnętrznymi w zakresie realizowanych zadań takimi jak Policja, Sanepid, Straż Pożarna oraz firmami oczyszczającymi miasto. Nasze wymagania Obywatelstwo polskie. Wykształcenie: średnie/preferowane wyższe techniczne lub pokrewne. Znajomość przepisów w zakresie zarządzania, prawa budowlanego oraz gospodarki nieruchomościami. Mile widziane: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. Biegła obsługa komputera (pakiet MS OFFICE). Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Prawo jazdy kat. B. Wysoki poziom zaangażowania i odpowiedzialności za wykonywane zadania. Zdolność analitycznego myślenia i kompleksowego rozwiązywania problemów. Umiejętność pracy w zespole. Bardzo dobra organizacja pracy własnej. Odporność na stres, realizowanie zadań pod presją czasu. Terminowość zrealizowania powierzonych zadań. Umiejętność oraz swoboda w tworzeniu i redagowaniu pism zgodnie z obowiązującymi standardami. Komunikatywność, budowanie wzajemnych relacji oraz wizerunku firmy na zewnątrz. Wysoka kultura osobista i umiejętność komunikacji bezpośredniej z klientami. To oferujemy Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na 3 miesięczny okres próbny, w kolejności na czas określony oraz nieokreślony. Wynagrodzenie zasadnicze adekwatne do posiadanych kompetencji oraz doświadczenia, z możliwością negocjacji po okresie próbnym. Premię miesięczną zgodnie z regulaminem wynagradzania oraz możliwość uzyskania dodatkowej premii uznaniowej w przypadku realizowania zadań o wyższym poziomie trudności, wymagających dużego zaangażowania. Dodatkowe benefity rzeczowe oraz finansowe: urlop urodzinowy, nagrodę roczną, świadczenia z ZFSŚ. Ciekawą i pełną wyzwań pracę pozwalającą rozwijać swoje umiejętności oraz kompetencje, a także wykorzystać posiadaną wiedzę i doświadczenie. Stabilne zatrudnienie dla osób, które nie boją się wyzwań i lubią kreować otaczającą nas rzeczywistość. O nas Budowa, zarządzanie, wynajem lokali mieszkalnych. Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez GOLENIOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO sp. z o.o. z siedzibą w: Wincentego Witosa 7, 72-100 Goleniów (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania. Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji. Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach. W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: a.kucharska@tbs.goleniow.pl.