Key Account Manager

  • Tychy
  • Automation Trader
Key Account Manager Miejsce pracy: Tychy Twój zakres obowiązków Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów (kontakt telefoniczny, mailowy i bezpośredni) oraz stała obsługa obecnych Budowanie partnerskich i długotrwałych relacji z Klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy Codzienne wsparcie i pomoc Klientom w rozwiązywaniu problemów i dostarczaniu poszukiwanych produktów Monitorowanie trendów w branży i sytuacji rynkowej u Klienta Sprzedaż produktów z obszaru automatyki przemysłowej Efektywne badanie potrzeb oraz przedstawianie oferty firmy i wynikających z niej korzyści dla Klienta Przygotowywanie wycen i dedykowanych ofert dla Klienta Prowadzenie negocjacji, finalizowanie procesu sprzedaży i inicjowanie działań cross – sellingowych Prowadzenie działań mających na celu badanie satysfakcji Klienta Realizowanie indywidualnego planu sprzedaży oraz branie czynnego udziału w kształtowaniu polityki sprzedażowej firmy Wsparcie w procesie wdrożenia nowych pracowników Działu Sprzedaży. Pełnienie roli mentora Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji na polecenie przełożonego. Udział w spotkaniach działowych Współpraca z innymi działami firmy (Dział Zakupów, Marketingu, IT, Logistyki i Administracji) Nasze wymagania Min. 3 letnie doświadczenie w aktywnej sprzedaży B2B, potwierdzone wysokimi wynikami Udokumentowane doświadczenie w budowaniu partnerskich i długotrwałych relacji z Klientem Biznesowym Doświadczenie w branży technicznej (automatyki przemysłowej) Zorientowanie na wsparcie Klienta w rozwiązywaniu problemów i poszukiwaniu efektywnych rozwiązań Umiejętność i chęć rozmowy z Klientem oraz budowania trwałych relacji Doskonałe umiejętności komunikacji, badania potrzeb, sprzedaży i negocjacji Zorientowanie na: realizację wyznaczonych celów, ambitnych zadań i osiąganie wysokich wyników Efektywność działania w sytuacji kryzysu, zmiany i presji czasu oraz odporność na porażki Znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację Mile widziane Elastyczność i kreatywność w działaniu oraz otwartość na zmiany Umiejętność planowania i organizowania pracy Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu oraz podejmowaniu decyzji Wewnętrzna energia oraz optymizm życiowy Umiejętność współpracy w zespole i dbanie o pozytywną atmosferę pracy Nastawienie na stały rozwój i doskonalenie własnych kompetencji Aktywne prawo jazdy kat. B To oferujemy Pracę w firmie o zasięgu globalnym - możliwość współpracy i pozyskania klientów z różnych branż i z różnych zakątków świata Pracę w zespole, który stawia sobie ambitne cele i nie boi się wyzwań Przyjazną atmosferę pracy, w nowoczesnej przestrzeni biurowej Pełne wdrożenie i wsparcie na stanowisku pracy Pomoc Działu Zakupów w procesie przygotowywania wycen i ofert dla Klienta Działania szkoleniowe oraz możliwość rozwoju w ramach struktur firmy Narzędzia pracy najwyższej jakości (firmy Apple) Pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, w oparciu o umowę o pracę Stałe wynagrodzenie oraz system premiowy uzależniony od uzyskanych wyników Benefity dofinansowanie zajęć sportowych ubezpieczenie na życie spotkania integracyjne brak dress code’u parking dla pracowników działania rozwojowe AUTOMATION TRADER Automation Trader to dynamiczna firma, która z pasją napędza zmiany w branży automatyzacji. Naszą misją jest tworzenie świata, w którym klienci otrzymują dokładnie to, czego potrzebują - zawsze na czas. Jesteśmy niezawodnym partnerem, który zapewnia ciągłość produkcji i szybkie rozwiązywanie problemów. To z kolei pozwala na oszczędności i skupienie się naszych klientów na innych celach. Nasze wartości to esencja tego, kim jesteśmy. Napędzani ambicją, nieustannie dążymy do perfekcji. "Sky is the limit" to nasze motto,a każde wyzwanie traktujemy jako okazje do rozwoju i doskonalenia. Nasza determinacja i odporność na trudne rynkowe realia pozwalają dostarczać wyniki, które przekraczają oczekiwania klientów. Działamy szybko i skutecznie. Jako eksperci w rozwiązywaniu problemów, dostarczamy realną wartość naszym klientom. Jesteśmy ich wsparciem, oferując proste i skuteczne wyjścia z trudnych sytuacji. Zorientowanie na człowieka jest dla nas kluczowe – słuchamy, komunikujemy się szczerze i otwarcie, budując relacje oparte na zrozumieniu i bezpieczeństwie. Działamy globalnie, w zrozumieniu oraz zgodzie z uwarunkowaniami kulturowymi. Nasz zespół to międzynarodowa mieszanka talentów, co pozwala nam budować relacje w każdym zakątku świata. Pozostajemy naturalnym wyborem klientów wszędzie tam, gdzie liczy się szybkość i niezawodność. Stosujemy nowoczesne technologie i tworzymy zgrany, efektywny team, który zawsze stawia sobie ambitne cele i nie boi się wyzwań. Jeśli chcesz być częścią tego zespołu, współpracować ze specjalistami z najwyższej półki i masz ambicję, by działać w globalnej firmie z wieloletnim doświadczeniem - Automation Trader jest miejsce dla Ciebie. Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez AUTOMATION TRADER z siedzibą w: BROWAROWA 21, 43-100 TYCHY (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania. Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji. Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres maks. 1 roku od zakończenia publikacji ogłoszenia, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach. W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: marketing@automationtrader.com.