Marketing Product Manager

  • Wrocław
  • Helpfind SpÓŁka Z OgraniczonĄ OdpowiedzialnoŚciĄ
Helpfind to największa i najnowocześniejsza firma odszkodowawcza w Polsce działająca w 100% on-line. W naszych działaniach, Klient oraz jego potrzeby stawiamy zawsze w centrum każdego z procesów. Stworzyliśmy młodą i nowoczesną firmę, zatrudniając przy tym blisko 250 Pracowników w trzech lokalizacjach w Polsce (Ostrów i Wrocław). Poszukujemy osoby, która posiada minimum 2-letnie doświadczenie w z arządzaniu projektami marketingowymi w branży finansowej lub pokrewnej. Oferujemy pracę w modelu hybrydowym - 2 dni w tygodniu pracy z biura, które mieści się w Ostrowie Wielkopolskim.  Marketing Product Manager Miejsce pracy: Wrocław Do obowiązków na tym stanowisku należeć będzie:   Planowanie i koordynacja kampanii marketingowych - zarządzanie harmonogramem kampanii, budżetem, zasobami oraz zespołami projektowymi Znajomość branży finansowej - zrozumienie produktów finansowych, usług, regulacji oraz rynku jest kluczowe, aby móc skutecznie planować i realizować kampanie marketingowe Tworzenie strategii marketingowej - współpraca z zespołem marketingu w celu opracowania strategii promocyjnej dla produktów lub usług, obejmującej kanały online i offline Zarządzanie zespołem projektowym - nadzorowanie prac grafików, copywriterów, specjalistów SEO/SEM, programistów w celu zapewnienia terminowej realizacji projektu Monitorowanie postępów projektu - bieżące śledzenie realizacji działań marketingowych i dopasowywanie strategii w razie potrzeby, reagowanie na problemy i przeszkody w projekcie Analiza i raportowanie wyników kampanii - zbieranie danych z różnych narzędzi analitycznych, ocena skuteczności działań marketingowych oraz prezentacja wyników i rekomendacji na przyszłość Współpraca międzydziałowa - koordynowanie działań z innymi działami firmy (np. sprzedaż, obsługa klienta, IT), aby upewnić się, że kampanie są zgodne z ogólnymi celami firmy Budżetowanie - zarządzanie budżetem marketingowym, alokacja zasobów i pilnowanie, aby kampanie mieściły się w ustalonych kosztach Zarządzanie relacjami z klientami i dostawcami - utrzymywanie kontaktu z zewnętrznymi partnerami, takimi jak agencje reklamowe, dostawcy usług, drukarnie czy media Optymalizacja kampanii - ciągłe testowanie elementów kampanii, optymalizacja reklam, kreacji, targetowania w celu poprawy skuteczności działań Zarządzanie terminami i priorytetami - zapewnienie, że wszystkie elementy kampanii są realizowane zgodnie z ustalonym harmonogramem i mają odpowiedni priorytet Spójność - utrzymywanie spójności przekazu produktu Od Kandydata oczekujemy:   Minimum 2-letniego doświadczenia w zarządzaniu projektami marketingowymi w branży finansowej lub pokrewnej Doświadczenia w marketingu cyfrowym, w tym: SEO, SEM, social media, e-mail marketing i marketing automation Umiejętności analizy danych Umiejętności pracy pod presją i zarządzanie wieloma projektami Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne Umiejętności współpracy z zespołami międzydziałowymi (np. sprzedaż, obsługa klienta) Doświadczenia w tworzeniu i optymalizowaniu komunikacji marketingowej Zdolności strategicznych - planowanie kampanii zgodne z celami biznesowymi firmy oraz przewidywanie zmian na rynku i odpowiednie reakcje Zdolności do zarządzania ryzykiem Z naszej strony gwarantujemy:   Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności Kandydata Zatrudnienie na podstawie preferowanej przez Kandydata formy umowy Pracę od poniedziałku do piątku Pracę stacjonarną w nowoczesnym biurze w stylu 'loft' Owocowe dni Nielimitowaną kawę z lokalnej palarni Szkolenia wprowadzające oraz wsparcie merytoryczne na każdym etapie współpracy Samodzielność w realizacji zadań Możliwość udziału w wewnętrznym programie poleceń pracowniczych Możliwość skorzystania z benefitów tj. karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.   Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami. Aplikuj