Młodszy Agent ds. Wsparcia Operacji

  • Częstochowa
  • Fedex
Agent ds. Wsparcia Operacji   Miejsce pracy :  Częstochowa    Zakres obowiązków:   prowadzenie kontroli pracy kurierów    sporządzanie raportów na potrzeby działu    przyjmowanie zleceń i przekazywanie ich do realizacji kurierom    monitorowanie terminowej realizacji zleceń    obsługa serwisu dokumentów zwrotnych    wprowadzanie danych do systemu    obsługa Klientów w oddziale     Profil kandydata:   wykształcenie średnie   znajomość obsługi komputera (MS Office)   umiejętność szybkiego pisania na komputerze   podstawowa znajomość j. angielskiego   dokładność, sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków   odporność na stre s   mile widziane doświadczenie w branży transportowej oraz doświadczenie w sporządzaniu raportów kasowych     Nasza o fer ta :   stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę   atrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty Multisport / MyBenefit , platforma do nauki języka angielskiego )   nagrody jubileuszowe   Program Wsparcia Pracowników - bezpłatne i poufne doradztwo dla pracowników i ich najbliższych w kwestiach  prawnych, finansowych i  psychologicznych   dofinansowanie do nauki   wsparcie w działaniach rozwojowych   dodatkowe świadczenia soc jalne     Firma FedEx poważnie podchodzi do filozofii, która stawia pracowników na pierwszym miejscu. Jesteśmy pracodawcą zapewniającym równe szanse rozwoju dla wszystkich i zaangażowanym w budowanie różnorodnego i wolnego od dyskryminacji zespołu pracowniczego. Nasza firma FedEx to jedna z największych firm świadczących usługi transportu ekspresowego, która konsekwentnie uznawana jest za jedną z 10 najbardziej podziwianych firm w rankingu magazynu „Fortune”. Każdego dnia FedEx dostarcza rozwiązania transportowe i biznesowe dla swoich klientów pochodzących z 220 krajów i na obszarze całego świata. Obsługa tej globalnej sieci jest możliwa dzięki wyjątkowemu zespołowi pracowników FedEx zaangażowanych w dostarczanie usług najwyższej jakości. Nasza filozofia Filozofia P-S-P (ang. People-Service-Profit – Ludzie-Usługa-Zysk) określa zasady leżące u podstaw każdej decyzji, polityki lub działania firmy FedEx. Nasza firma troszczy się o swoich pracowników, a oni w zamian zapewniają perfekcyjną obsługę naszych klientów, którzy z kolei nagradzają nas dochodem niezbędnym dla zabezpieczenia naszej przyszłej działalności. Najważniejszym elementem, dzięki któremu filozofia People-Service-Profit ma tak pozytywny wpływ na firmę, jest zamknięcie tego koła poprzez wprowadzenie zysków z powrotem do działalności i inwestowanie w naszych pracowników. Nasz sukces w branży jest zasługą naszych pracowników. Dzięki naszej filozofii P-S-P stworzyliśmy środowisko pracy zachęcające członków zespołów do stosowania innowacyjnego podejścia podczas świadczenia jak najwyższej jakości usług dla naszych klientów. Troszczymy się o ich dobro i doceniamy ich wkład w działalność firmy. Nasza kultura Nasz sukces w branży jest zasługą naszych pracowników. Dzięki naszej filozofii P-S-P stworzyliśmy środowisko pracy zachęcające członków zespołów do stosowania innowacyjnego podejścia podczas świadczenia jak najwyższej jakości usług dla naszych klientów. Troszczymy się o ich dobro i doceniamy ich wkład w działalność firmy.