Młodszy Kierownik Marki / Junior Product Manager

  • Siedlce
  • Optyka Oxys Sp Z O.o.
Młodszy Kierownik Marki / Junior Product Manager Miejsce pracy: Siedlce Twój zakres obowiązków Współudział w tworzeniu kalendarza planów marketingowych Zarządzanie i wdrażanie przydzielonych projektów marketingowych Opracowywanie narzędzi komunikacji marketingowej offline oraz online Opracowywanie contentu i współudział w prowadzeniu mediów społecznościowych Współpraca z agencjami reklamowymi, domem mediowym, dostawcami Codzienne wsparcie managerów regionalnych w zakresie realizacji /koordynowania indywidualnych działań marketingowych dla salonów Współudział w opracowywaniu media planów (współpraca z domem mediowym), odpowiedzialność za monitorowanie i optymalizację kampanii płatnych, raportowanie wyników, efektywne zarządzanie budżetem Koordynacja kampanii internetowych (kanały własne, display, social media, influencer marketing, e-mail marketing, SEO, SEM) Opracowywanie planu kosztów i kontrola budżetu marketingowego Monitorowanie działań konkurencji, analiza trendów rynkowych, przygotowywanie rekomendacji działań Opracowywanie i wdrażanie narzędzi marchandisingowych Rozwijanie i wdrażanie nowych linii asortymentowych Ścisła współpraca wewnętrzna (rozproszona struktura) Nasze wymagania Minimum 2 lata doświadczenia w pracy w dziale marketingu Wykształcenie wyższe (preferowane zarządzanie i marketing) Umiejętność samodzielnego i skutecznego prowadzenia projektów Bardzo dobra organizacja własnej pracy Umiejętność planowania i zarządzania kilkoma projektami jednocześnie Doświadczenie w prowadzeniu kanałów social media Znajomość aktualnych trendów i sprawne posługiwanie się takimi narzędziami jak: Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads itp. Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na podstawie raportów i analiz Proaktywność i skuteczne realizowanie postawionych zadań Umiejętność odnalezienia własnej drogi w ogromie pojawiających się zadań i wyzwań Kreatywność Świadomość biznesowa Pasja marketingowa, zaangażowanie, odwaga w działaniu i wysoka motywacja do pracy Prawo jazdy Gotowość do podróży służbowych Mile widziane Doświadczenie w branży optycznej To oferujemy Pracę stacjonarną Zatrudnienie na umowę o pracę Prywatną opiekę medyczną Okulary dla pracownika i rabaty dla rodziny System szkoleń oraz możliwość rozwoju zawodowego Telefon komórkowy, laptop Bardzo dobrą atmosferę pracy w młodym zespole Benefity prywatna opieka medyczna dofinansowanie szkoleń i kursów zniżki na firmowe produkty i usługi Etapy rekrutacji 1 etap – rozmowa rekrutacyjna online 2 etap – zaprosimy Cię do drugiego etapu, otrzymasz od nas zadanie rekrutacyjne 3 etap – spotkanie w Warszawie 4 etap – informacja zwrotna Optyka Oxys sp z o.o. Okularium (Optyka Oxys sp.j.) to polska sieć 31 salonów optycznych oraz sklep internetowy okularium.pl. Jesteśmy grupą ponad 120 specjalistów o różnorodnych kwalifikacjach, ale przede wszystkim prawdziwymi pasjonatami dziedzin, którymi zajmujemy się zawodowo. W portfolio posiadamy własną markę opraw okularowych OXYS oraz soczewek kontaktowych i płynów i-OXYS. Intensywnie rozwijamy naszą sieć otwierając nowe salony oraz wzmacniając nasze działania e-commerce. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Optyka OXYS sp.zoo. z siedzibą w Będzinie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Informujemy, że Administratorem danych jest Optyka OXYS sp.j. z siedzibą w Będzinie przy ul. Modrzejowskiej 80. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.