Content Solutions Manager

  • Warszawa
  • Zenith
Opis firmyJesteśmy Zenith – agencja mediowa z ROI w DNA. Nieustannie szukamy nowych rozwiązań, łączymy dane, najnowsze technologie i najlepszych na rynku specjalistów, tak aby istotnie przyczyniać się do wzrostu biznesu naszych Klientów. Zespół Zenith w Polsce tworzy 170 specjalistów z zakresu komunikacji i planowania mediów, content i performance marketingu, analityki i danych. W naszym portfolio znajduje się ponad 60 czołowych globalnych i polskich Klientów, do największych z nich należą Kompania Piwowarska, Pepsico, AmRest, Electrolux, Credit Agricole, Rossmann, Haleon, Disney, Zott, Essity, OBI, Euro Net, Lotte Wedel, Torf Corporation, Coty. Jesteśmy na 2 miejscu w rankingu „Overall Activity Volume 2022” opublikowanym przez RECMA w lipcu 2023 roku, ze wzrostem biznesu o ponad 29% (za ostatnie 3 lata na poziomie aż 74,6%) i udziałem w rynku na poziomie 8,6%. Regularnie zdobywamy wyróżnienia i nagrody za efektywność i kreatywność prowadzonych kampanii. W 2023 roku otrzymaliśmy Nagrodę Główną i tytuł "Grupy Mediowej Roku" magazynu Media & Marketing Polska. W 2024 roku zostaliśmy uhonorowani Nagrodą Główną w Rankingu Press Panorama Reklamy oraz tytułem "Sukces Roku".Opis oferty pracyZakres obowiązków:Przygotowywanie oraz prowadzenie projektów z zakresu Branded ContentCodzienna praca z Klientami, w tym czynny udział w spotkaniach briefingowych, prezentowanie ofert oraz strategii branded contentowejDbanie o jakość realizacji działań branded contentowychUdział w projektach przetargowychKoordynacja procesów współpracy z dostawcami zewnętrznymi oraz działami wewnątrz organizacjiUdział i prowadzenie inicjatyw wewnętrznych i zewnętrznych (szkolenia, warsztaty)Aktywne pozyskiwanie wiedzy o możliwościach integracji marek z treścią mediów we współpracy z pozostałymi członkami zespołuReprezentowanie firmy i zespołu na zewnątrz organizacji, w mediach i wydarzeniach branżowychAktywne pozyskiwanie wiedzy o rozwiązaniach związanych z eventamiZnajomość narzędzi mediowych niezbędnych do przygotowywania rekomendacjiKwalifikacjeWymagania:Min. 6 lat doświadczenia w przygotowaniu rozwiązań contentowych dla klientów w agencjach mediowych i/lub reklamowychRozumienie zmian społecznych, kulturowych, technologicznych i rynkowychUmiejętność obserwacji i generowanie insightów na tej podstawieWysoka umiejętność pracy z danymiDoświadczenie w pracy z klientamiBardzo wysoka umiejętność tworzenia perswazyjnych prezentacjiBiegłość prowadzenia prezentacji zarówno w języku polskim jak i angielskimZainteresowanie obszarami strategii, marketingu, komunikacji, digitalBardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmieWysoka motywacja do pracy oraz zaangażowanie w obsługę klientaDokładność i systematyczność w wykonywaniu powierzonych obowiązkówKomunikatywność i dobrze rozwinięte zdolności interpersonalneBardzo dobra znajomość pakietu MS Office: Excel, Word, PowerPointDodatkowe informacjeCo oferujemy? Pracę hybrydowąAtmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołuDostęp do platformy benefitowej Nais, dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą")Let's Talk - dostęp do linii wsparcia i bezpłatnych konsultacji psychologicznych Możliwość nauki języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osobyMożliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowychDostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowychW Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.