Kucharz w Biurze Administracyjnym - Wydział Obsługi Domu Poselskiego

  • Warszawa
  • Kancelaria Sejmu
Kucharz w Biurze Administracyjnym - Wydział Obsługi Domu Poselskiego Miejsce pracy: Warszawa Twój zakres obowiązków przygotowywanie posiłków zgodnie z recepturami, uczestniczenie w procesie tworzenia nowych dań, nadzorowanie należytego przechowywania oraz przestrzegania terminów przydatności surowców używanych do produkcji, przyjmowanie dostaw wraz z kontrolą jakościową oraz ilościową, a także prowadzenie dokumentacji z nią związanej, przestrzeganie przepisów sanitarno-higienicznych, HACCP, BHP, PPOŻ., terminowe prowadzenie zapisu harmonogramów porządkowych, przestrzeganie prawidłowej organizacji i techniki pracy. Nasze wymagania Wymagania konieczne: • wykształcenie zawodowe specjalistyczne - preferowana specjalność: technologia żywności, • co najmniej 2-letnie doświadczenie pracy na stanowisku kucharz lub równorzędnym, • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, • kultura osobista na wysokim poziomie, • odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań i odporność na stres, • dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie zmianowym. Wymagania pożądane: - tytuł zawodowy: technik, - znajomość języka angielskiego na poziomie początkującym - A1, - umiejętność obsługi programu MS Office, - kursy i szkolenia z zakresu: HACCP, kurs pierwszej pomocy, - podstawowa wiedza z zakresu technologii żywności i towaroznawstwa, - doświadczenie zawodowe na podstawie umowy zlecenie na podobnym stanowisku. Oferty powinny zawierać: 1) list motywacyjny, CV oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, 2) oświadczenie: a) Wyrażam zgodę*) na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż wymagane przepisami prawa, w tym danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) - jeżeli zostały zawarte w dokumentach; b) w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Kancelarię Sejmu oświadczenie: Wyrażam zgodę*), aby Kancelaria Sejmu z siedzibą w Warszawie 00-902, ul. Wiejska 4/6/8, przetwarzała moje dane osobowe zawarte w dokumentach niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, także do przyszłych procesów rekrutacji; c) w przypadku zatrudnienia w Kancelarii Sejmu, Wyrażam zgodę*), aby Kancelaria Sejmu z siedzibą w Warszawie 00-902, ul. Wiejska 4/6/8, Kancelaria Sejmu przetwarzała moje dane osobowe, inne niż wymagane przepisami prawa zawarte w CV, liście motywacyjnym a także w dokumentach potwierdzających posiadane kwalifikacje. Jestem świadoma/y, że w każdej chwili przysługuje mi prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, na których przetwarzanie wyraziłam/em zgodę, ale cofnięcie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Administrator Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Kancelaria Sejmu, ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa. Inspektor ochrony danych Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób: • korespondencyjnie: Inspektor Ochrony Danych Kancelaria Sejmu, ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa, • poprzez e-mail: iod@sejm.gov.pl Cel i podstawy prawne przetwarzania Państwa dane osobowe w celu przeprowadzenia postepowania rekrutacyjnego przetwarzane będą na podstawie: • przepisów prawa pracy (art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2022 poz. 1510 z późn. zm.), • ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 2290 z późn. zm.), • innymi przepisami powszechnie obowiązującymi • zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie Odbiorcy danych osobowych Odbiorcą Państwa danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na postawie przepisów prawa. Okres przechowywania danych Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 2 lat. W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane do czasu wycofania zgody. Prawa osób, których dane dotyczą Mają Państwo prawo: • dostępu do swoich danych, • sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, • w zakresie wynikającym z przepisów prawa - prawo do usunięcia, jak również prawo do ograniczenia przetwarzania Państwa danych osobowych, • prawo do wniesienia skargi do Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Informacja o wymogu podania danych Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne. Nadesłane dokumenty nie będą zwracane. Kancelaria Sejmu zastrzega sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Kancelaria Sejmu ________________________________________________________________ Termin nadsyłania ofert upływa 29.09.2024 roku. Osoby zainteresowane, spełniające powyższe warunki, proszone są o dokonanie zgłoszenia przez Internet: https://orka.sejm.gov.pl/rekrutacja.nsf/Person? OpenForm&BA-kucharz_BA_08_2024 Kancelaria Sejmu Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego ul. Wiejska 4/6/8 00-902 Warszawa Administrator. Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Kancelaria Sejmu, ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa. Inspektor ochrony danych. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób: • korespondencyjnie: Inspektor Ochrony Danych Kancelaria Sejmu, ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa, • poprzez e-mail: iod@sejm.gov.pl Cel i podstawy prawne przetwarzania. Państwa dane osobowe w celu przeprowadzenia postepowania rekrutacyjnego przetwarzane będą na podstawie: • przepisów prawa pracy (art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2022 poz. 1510 z późn. zm.), • ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 2290 z późn. zm), • innymi przepisami powszechnie obowiązującymi, • zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Odbiorcy danych osobowych. Odbiorcą Państwa danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na postawie przepisów prawa. Okres przechowywania danych. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 2 lat. W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane do czasu wycofania zgody. Prawa osób, których dane dotyczą. Mają Państwo prawo: • dostępu do swoich danych, • sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, • w zakresie wynikającym z przepisów prawa - prawo do usunięcia, jak również prawo do ograniczenia przetwarzania Państwa danych osobowych, • prawo do wniesienia skargi do Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Informacja o wymogu podania danych Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne. Nadesłane dokumenty nie będą zwracane. Kancelaria Sejmu zastrzega sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.