Operations Supervisor

  • Łomianki
  • Fedex
Kierownik ds. Operacyjnych Operations Supervisor Miejsce pracy: Łomianki Zakres obowiązków: zapewnienie sprawnego działania Magazynu i realizacji celów biznesowych planowanie, organizacja i nadzór nad realizacją zadań w zespole budowa ducha zespołu oraz motywowanie pracowników do zaangażowania w realizację zadań kontrola pracy w magazynie oraz jej zgodność z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi i przepisami BHP administracja magazynu inicjowanie i wdrażanie działań optymalizacji procesów i kosztów w podległym obszarze utrzymanie operacyjności magazynu m.in. poprzez zapewnienie sprawności urządzeń, nośników i materiałów operacyjnych tworzenie raportów i zestawień realizacja innych prac związanych z koordynacją operacyjną oddziału Profil kandydata: wykształcenie min. średnie dobra obsługa komputera oraz pakietu MS Office doświadczenie w branży logistycznej oraz znajomość branży kurierskiej będzie dodatkowym atutem zdolności organizacyjne i przywódcze gotowość do pracy w systemie zmianowym zdolność szybkiego uczenia się umiejętność pracy pod presją czasu znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem łatwość w nawiązywaniu kontaktów i wysoka kultura osobista zaangażowanie i odpowiedzialność samodzielność w podejmowaniu decyzji Oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę atrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych ( opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty Multisport/MyBenefit , platforma do nauki języka angielskiego) nagrody jubileuszowe Program Wsparcia Pracowników - bezpłatne i poufne doradztwo dla pracowników i ich najbliższych w kwestiach  prawnych, finansowych i  psychologicznych dofinansowanie do nauki wsparcie w działaniach rozwojowych Firma FedEx poważnie podchodzi do filozofii, która stawia pracowników na pierwszym miejscu. Jesteśmy pracodawcą zapewniającym równe szanse rozwoju dla wszystkich i zaangażowanym w budowanie różnorodnego i wolnego od dyskryminacji zespołu pracowniczego. Nasza firma FedEx to jedna z największych firm świadczących usługi transportu ekspresowego, która konsekwentnie uznawana jest za jedną z 10 najbardziej podziwianych firm w rankingu magazynu „Fortune”. Każdego dnia FedEx dostarcza rozwiązania transportowe i biznesowe dla swoich klientów pochodzących z 220 krajów i na obszarze całego świata. Obsługa tej globalnej sieci jest możliwa dzięki wyjątkowemu zespołowi pracowników FedEx zaangażowanych w dostarczanie usług najwyższej jakości. Nasza filozofia Filozofia P-S-P (ang. People-Service-Profit – Ludzie-Usługa-Zysk) określa zasady leżące u podstaw każdej decyzji, polityki lub działania firmy FedEx. Nasza firma troszczy się o swoich pracowników, a oni w zamian zapewniają perfekcyjną obsługę naszych klientów, którzy z kolei nagradzają nas dochodem niezbędnym dla zabezpieczenia naszej przyszłej działalności. Najważniejszym elementem, dzięki któremu filozofia People-Service-Profit ma tak pozytywny wpływ na firmę, jest zamknięcie tego koła poprzez wprowadzenie zysków z powrotem do działalności i inwestowanie w naszych pracowników. Nasz sukces w branży jest zasługą naszych pracowników. Dzięki naszej filozofii P-S-P stworzyliśmy środowisko pracy zachęcające członków zespołów do stosowania innowacyjnego podejścia podczas świadczenia jak najwyższej jakości usług dla naszych klientów. Troszczymy się o ich dobro i doceniamy ich wkład w działalność firmy. Nasza kultura Nasz sukces w branży jest zasługą naszych pracowników. Dzięki naszej filozofii P-S-P stworzyliśmy środowisko pracy zachęcające członków zespołów do stosowania innowacyjnego podejścia podczas świadczenia jak najwyższej jakości usług dla naszych klientów. Troszczymy się o ich dobro i doceniamy ich wkład w działalność firmy.