Lider działu obsługi klienta

  • Kolonia Lesznowola
  • Olsza Olbrysz Sp. J.
Lider działu obsługi klienta Miejsce pracy: Kolonia Lesznowola (pow. piaseczyński) Twój zakres obowiązków Koordynacja i zarządzanie zespołem pracowników działu obsługi klienta Nadzór nad realizacją celów i wskaźników wydajności Monitorowanie jakości obsługi klienta oraz dostosowywanie działań w celu poprawy Rozwiązywanie skomplikowanych problemów i reklamacji klientów Współpraca z innymi działami w firmie w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta Kreowanie strategii działania oraz inicjowanie działań mających na celu podniesienie efektywności i satysfakcji klientów Szkolenie i rozwój pracowników w dziale obsługi klienta Dbanie o utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy Raportowanie wyników działu oraz przygotowywanie analiz i rekomendacji dla zarządu firmy. Nasze wymagania Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi klienta Doświadczenie w zarządzaniu zespołem Doskonała organizacja pracy i umiejętność koordynacji działań Umiejętność rozwiązywania konfliktów i negocjacji Bardzo dobra komunikacja interpersonalna Znajomość narzędzi informatycznych wspierających obsługę klienta Dobra znajomość MS Office Opanowane ERP takie jak Optima, SAP itp. Umiejętność analizy danych i raportowania Zorientowanie na osiąganie celów i doskonałe umiejętności zarządzania czasem To oferujemy Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę Przyjazną atmosferę Benefity zniżki na firmowe produkty i usługi Olsza Olbrysz Sp. J. Cukiernia Olsza to rodzinna firma z tradycjami. Nasze wypieki powstają w oparciu o tradycyjne receptury z naturalnych surowców najwyższej jakości. Cukiernictwo jest dla nas sztuką. Nasi mistrzowie ręcznie przygotowują domowe wypieki, których znakomity smak pozostaje na długo w pamięci.