Order Management with Italian

  • Łódź
  • Hrose Agency
Jesteśmy agencją rekrutacyjną, która wspiera w bezpośrednim znalezieniu talentów dla najlepszych pracodawców na rynku. 6 lat prowadzenia projektów rekrutacyjnych umożliwiło wyspecjalizowanie się w obszarach: IT, Manufacturing & Engineering, Finance & Accounting, Marketing, Administrative  &  Customer Support. Dołącz do działu CUSTOMER SERVICES i pracuj w 8 osobowym teamie, gdzie Twój przyszły Team Leader zawsze okazuje wsparcie.  Cały zespół to 30 osób, celem firmy jest długofalowa współpraca. Wdrażaj własne pomysły, rozwijaj umiejętności interpersonalne oraz nawiązuj bliższe relacje. Aplikuj!   Co cię czeka: Praca nie jest nudna! Środowisko jest dynamiczne, dlatego jeśli lubisz podejmować samodzielnie decyzje i czasem improwizować, to jest właśnie to. Zadania nie są powtarzalne, a procesy bywają skomplikowane. Czeka Cię wiele wyzwań, Tryb pracy hybrydowej (po okresie próbnym z biura (4 dni), po wdrożeniu 2 dni), możesz zacząć pracę między 8:00, a 9:00, Różnorodne szkolenia i kursy związane z Twoim rozwojem zawodowym, Wdrażanie własnych pomysłów i możliwość aktywnego uczestnictwa w procesach firmy, Przyjazne środowisko pracy w międzykulturowym zespole. Firma jest międzynarodowa, jednak z atmosferą rodzinną. Można wszystko załatać szybko, a nie jak w dużej korporacji! Multisport,  Wczasy pod gruszą, Medicover – pakiet VIP’owski – raz w roku można przebadać się od stóp do głów – firma pokrywa koszt Dopłata dojazdów rowerem do pracy, a jak wolisz autem – darmowy parking, BRAK wielkich open space. Jesteś idealnym kandydatem jeśli: Bardzo dobrze znasz języki włoski, francuski, angielski i polski (minimum poziom B2), Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta, zarządzaniu zamówieniami, logistyce, planowaniu/uzupełnianiu zapasów lub podobnych obszarach, Potrafisz pracować w zespole i rozwiązywać problemy, Posiadasz bardzo silne umiejętności komunikacyjne, Nice to have: Znajomość systemu SAP, Wiedza na temat eksportu i procesów związanych z kontenerami morskimi. Do Twoich zadań będzie należało: Pierwsze tygodnie spędzisz na wdrożeniu, gdzie dokładnie poznasz przyszłe zadania oraz kolegów z pracy, dzięki temu zawsze wiesz co robić Zaopiekujesz się zamówieniami klientów SAP’ie i portalu e-commerce, aby na pewno były zrealizowane poprawnie Będziesz koordynować cały procesu realizacji zamówień (dane podstawowe, ceny, dostępność, zmiany, dostawy oraz obsługę incydentów), dużo od Ciebie zależy, Zarządzanie dostawami i utrzymywanie codziennego kontaktu z zakładami macierzystymi i magazynami w różnych lokalizacjach w Europie. Nie łatwe zarządzanie wierzytelnościami i obsługa faktur oraz not kredytowych/debetowych. Musisz dogadywać się z ludźmi, ale czasem również być stanowcza/y. Dbanie o aktualność cen w SAP. Terminowe odpowiadanie na różne zapytania i doraźne prośby związane z zarządzaniem zamówieniami, pomaganie klientom w rozwiązywaniu problemów i obsłudze incydentów. Będziesz budować długoterminowe relacje z klientami i wewnętrznymi  interesariuszami. Proces rekrutacji: 1. Rozmowa telefoniczna z naszym rekruterem,  2. Rozmowa z Hiring Managerem.    Zapraszamy do rozmowy: Angelika Kochmańska tel.: +48 607 711 288 email: angelika@hrose.agency   Smile We've found U! :)