People Field Consultant

  • Warszawa
  • Fteam
People Field Consultant Miejsce pracy: Warszawa Rekrutujemy dla Naszym klientem jest jeden z 10-ciu najbardziej rozpoznawalnych brandów na świecie. Firma posiada w Polsce blisko 750 restauracji i stale otwiera kolejne. W związku z dalszymi planami rozwojowymi organizacji, poszukujemy ambitnych, entuzjastycznych kandydatów na stanowisko Franchise HR Consultant. Twój zakres obowiązków Monitorowanie funkcjonowania procesów personalnych, rozwojowych, talentowych w organizacjach franczyzowych m.in. poprzez przeprowadzanie kontroli PPFV w restauracjach franczyzowych, aktualizację zasad i formularza PPFV; Prowadzenie dokumentacji wizyt w placówkach franczyzowych; Zapewnienie spójności działań organizacji franczyzowych z wytycznymi organizacji, wewnętrznymi politykami personalnymi i przepisami prawa pracy poprzez odpowiadanie na pytania i doradztwo dla franczyzobiorców, Koordynatorów People w restauracjach i przedstawicieli Działu Field; Realizowanie onboardingu dla nowych franczyzobiorców zgodnie ze standardami firmy; Współodpowiedzialność za wdrażanie projektów people w organizacjach franczyzowych poprzez współpracę z lokalnymi centrami ekspertyzy, udział w projektach międzydziałowych i zapewnianie spójności wdrażanych rozwiązań personalnych; Odpowiedzialność za organizację procesu przejęcia pracowników w ramach przekazywania restauracji franczyzobiorcom poprzez przygotowanie dokumentacji i dopilnowanie realizacji formalności związanych z przejęciem we współpracy z franczyzobiorcami i działami firmy oraz aktualizację procesu i niezbędnej dokumentacji; Wspieranie organizacji franczyzowych w spełnianiu wymogów wynikających z globalnych standardów firmy oraz lokalnego prawa pracy poprzez m.in. przygotowanie i aktualizowanie materiałów szkoleniowych oraz współpracę ze społecznością Koordynatorów People; Analizowanie wyzwań z zakresu HR w organizacjach franczyzowych; Opracowywanie procesów mających na celu wsparcie franczyzobiorców w rozwiązywaniu problemów z zakresu HR; Bycie ambasadorem zmian, kształtowanie kultury współpracy w oparciu o wartości spółki poprzez promowanie różnorodności zespołów, otwartości, szacunku w relacjach i rozwoju pracowników. Wymagania pracodawcy Minimum 3 lata doświadczenia w pracy w kompleksowych organizacjach w dziale HR/sprzedaży/franchise lub powiązanych; Otwartość na podróże służbowe (maksymalnie 1-2 razy w tygodniu); Wysoka relacyjność, otwartość i umiejętność współpracy z zespołem; Samodzielność i bardzo duża umiejętność organizacji pracy; Język angielski na poziomie biegłym w mowie i piśmie. Mile widziane Rozumienie procesów People & HR i umiejętność wdrażania ich w praktyce będą plusem; Doświadczenie w pracy z franczyzobiorcami będzie plusem. Pracodawca oferuje Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; Auto służbowe; Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premie; Pracę w modelu hybrydowym; Ubezpieczenie na życie; Ubezpieczenie medyczne; Kafeterię benefitów; Zniżki do firmowych restauracji; Atrakcyjne dodatki świąteczne. Benefity prywatna opieka medyczna ubezpieczenie na życie zniżki na firmowe produkty i usługi Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez AMBERSTONE ASSOCIATES Sp. z o.o. z siedzibą w: ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania. Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji. Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres maks. 1 roku od zakończenia publikacji ogłoszenia, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach. W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: j.pyzik@fteam.pl.