Planista Zapasów / Inventory Planner

  • Zabrze
  • Human E Hunter Professional
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko: Planista Zapasów / Inventory Planner, która będzie odpowiedzialna za analizę i planowanie zapasów magazynowych gotowych komponentów oraz ich odpowiedniej rotacji (względem prognozowanej sprzedaży), jakość, terminowość i wolumen dostaw. Wymagania Zarządzanie zapasami - opracowanie i optymalizacja planu dostaw gotowych produktów, zapewniającego utrzymanie odpowiedniego stanu magazynowego, rotację zapasów i maksymalizację realizacji zamówień. Prognozowanie popytu - analizowanie prognoz sprzedaży względem rzeczywistego zbytu produktów gotowych. Współpraca z Dostawcami - zarządzanie wydajnością dostawców oraz minimalizacja odchyleń w dostawach, monitorowanie i poprawa wskaźników terminowości i kompletności dostaw. Rozwijanie relacji z dostawcami, egzekwowanie standardów jakości i terminowości dostaw, inicjowanie działań korygujących. Komunikacja i współpraca - regularna komunikacja z innymi działami firmy w celu zapewnienia spójności planowania i realizacji strategii zarządzania zapasami. Analiza Danych - planowanie wdrożeń nowych produktów gotowych do gospodarki magazynowej. Optymalizacja procesów - identyfikowanie i wdrażanie usprawnień w ramach łańcucha dostaw, zarówno fizycznych, jak i transakcyjnych. Oczekujemy Wykształcenie wyższe z zakresu logistyki/zarządzania łańcuchem dostaw lub pokrewnych dziedzin. Kilkuletnie doświadczenie na tożsamym stanowisku (mile widziane w firmie produkcyjnej). Doświadczenie w pracy w globalnym środowisku łańcucha dostaw, zarządzaniu zapasami magazynowymi i dostawcami z siedzibą międzynarodową i krajową (USA, Azja, Europa). Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów, podejmowania decyzji i wdrażania optymalizacji, nowych rozwiązań. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację. Biegła znajomość oprogramowania Microsoft Office oraz systemów MRP/ERP (mile widziana znajomość SAP) Certyfikat APICS CPIM mile widziany. Oferujemy Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (pierwszą umowę na okres 6 miesięcy , kolejna na czas nieokreślony ). Atrakcyjne wynagrodzenie plus premie roczne . Przyjazną atmosferę pracy w nowoczesnym, międzynarodowym środowisku. Ciągłą możliwość rozwoju/ pakiet szkoleń pracowniczych . Pracę hybrydową w nowoczesnym i przestrzennym biurze z prywatnym parkingiem . Elastyczność względem godzin rozpoczęcia i zakończenia pracy w przedziale 7:00 - 9:00 do 15:00 - 17:00. Prywatną opiekę na życie, program emerytalny oraz grupowe ubezpieczenie zdrowotne. Pozostały pakiet benefitów: wyprawka dla dziecka, program rekomendacji pracowniczej, welcome pack, wyprawka dla dziecka zniżki na firmowe produkty, dofinansowanie do posiłków w kantynie, program VIP Whirlpool – dodatkowe zniżki na produkty AGD oraz system kafeteryjny (zawierający między innymi kartę sportową, zniżki na zakupy, bilety do kina, zniżki na imprezy turystyczne i wiele więcej. Każdy ma wpływ na to, z jakich świadczeń chce skorzystać) Zachęcamy do składania aplikacji za pomocą formularza zgłoszeniowego. Czekamy na Ciebie!