Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. sprzedaży rozwiązań IT

  • Pruszków
  • Siltec Sp. Z O.o.
Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. sprzedaży rozwiązań IT Miejsce pracy: Pruszków Twój zakres obowiązków Przygotowywanie i składanie ofert handlowych krajowych i zagranicznych (w szczególności ofert przetargowych), Budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji biznesowych z klientami, Doradztwo w doborze najlepszych rozwiązań sprzętowych, Współpraca z Działem Technicznym, Przygotowywanie zapytań ofertowych do kontrahentów, Redagowanie, generowanie, obieg standardowych dokumentów (formularze zamówień, umowy, faktury), Opracowywanie wniosków i dokumentacji dla umów partnerskich z kontrahentami, Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji sprzętu u klienta lub w siedzibie firmy, Udział w organizacji pokazów, wystaw, seminariów, konferencji, Opracowywanie i przygotowywanie materiałów reklamowych, Bieżący kontakt z firmami współpracującymi. Nasze wymagania Wykształcenie wyższe, Min. 2-letnie doświadczenie w pracy z klientem w obszarze sprzedaży, Rozwiniętych umiejętności interpersonalnych oraz swobody w komunikacji z klientami, Umiejętność pracy w zespole, Odpowiedzialność i dobra organizacja własnej pracy, Znajomość MS Office (Word, Excel), Znajomość języka angielskiego – w mowie i piśmie (min. B2), Znajomość przepisów prawa w zakresie zamówień publicznych i Kodeksu cywilnego, Doświadczenie w przygotowywaniu i składaniu ofert przetargowych, Dodatkowym atutem będzie: znajomość branży IT oraz podstawowej terminologii informatycznej, Prawo jazdy kat. B. To oferujemy Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Laptop, telefon komórkowy i inne niezbędne narzędzia pracy, Niezbędne szkolenia, Możliwość rozwoju zawodowego, Pracę w nowoczesnym biurze w Pruszkowie. Benefity prywatna opieka medyczna dofinansowanie nauki języków dofinansowanie szkoleń i kursów ubezpieczenie na życie elastyczny czas pracy spotkania integracyjne służbowy telefon do użytku prywatnego służbowy samochód do użytku prywatnego brak dress code’u kawa / herbata parking dla pracowników możliwość uzyskania uprawnień O nas Jesteśmy na rynku od ponad 40 lat. Dostarczamy naszym klientom w Polsce i poza granicami, cieszące się zaufaniem produkty i usługi: wyposażenie służące do ochrony informacji niejawnych i wrażliwych, agregaty prądotwórcze małej i dużej mocy, nowoczesne rozwiązania specjalne, prowadzimy badania i z sukcesem budujemy prototypy nowych urządzeń, także dla resortów mundurowych i instytucji centralnych państwa. Posiadamy własną kancelarię tajną i czytelnię. Stale się rozwijamy i wciąż nie boimy się nowych technicznych wyzwań. Naszymi atutami są: wieloletnie doświadczenie, dostęp do zaawansowanych rozwiązań technicznych oraz wykwalifikowany personel. Zatrudniamy obecnie około 160 osób. Dzięki przemyślanej strukturze przedsiębiorstwa i szerokiej sieci partnerów, stworzyliśmy kompleksową ofertę, obejmującą własne produkty oraz sprzęt renomowanych dostawców. Znajdujemy się w Pruszkowie pod Warszawą przy ul. Parzniewskiej 12. Ulokowaliśmy tu biura konstrukcyjne i handlowe a także przestrzenie produkcyjne oraz serwis. Legitymujemy się szeregiem uprawnień potwierdzających zachowywanie standardów produkcji świadczących o jakości produktów. Do najważniejszych należą: System zarządzania jakością zgodny z wymaganiami normy ISO 9001:2015, normy ISO 14001:2015, WSK oraz dokumentu NATO AQAP 2110:2016; Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego pierwszego stopnia potwierdzające pełną zdolność do ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulami TAJNE, NATO SECRET oraz SECRET UE/EU SECRET włącznie. Koncesję MSWiA na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologiami o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym; Głównymi klientami firmy są: siły zbrojne, służby specjalne, instytucje NATO i Unii Europejskiej, centralne i samorządowe organy administracji, instytucje i służby państwowe, operatorzy telekomunikacyjni, centrale i oddziały banków, firmy ubezpieczeniowe, zakłady przemysłowe, komórki służby zdrowia oraz placówki handlowe. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: 1) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); 2) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); 3) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przesłanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania. Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji. Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach. W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: praca@siltec.pl.