PR Senior Account Executive (FMCG, retail)

  • Warszawa
  • Publicis Consultants Poland
Opis firmyPublicis Consultants jest agencją doradztwa komunikacyjnego należącą do Publicis Groupe - jednej z największych na świecie sieci komunikacyjnych. Zapewniamy strategiczne i kompleksowe doradztwo Public Relations. Specjalizujemy się w zakresie PR korporacyjnego i produktowego. Prowadzimy także kampanie CSR oraz realizujemy Zintegrowane Kampanie Komunikacyjne oferując przy tym pełne spektrum narzędzi z obszaru PR i e-PR. Doradzamy naszym klientom jak prowadzić działalność biznesową z dbałością o reputację, jak również wspieramy ich w zarządzaniu kryzysowym.Naszą misją jest budowanie silnych marek oraz długotrwałych relacji biznesowych opartych na zaufaniu, współpracy i skutecznej komunikacji.Publicis Consultants posiada szerokie doświadczenie komunikacyjne odpowiadając za komunikację znanych światowych marek, jak również na co dzień doradzając przedstawicielom podmiotów różnych sektorów gospodarczych - zarówno prywatnych przedsiębiorstw, jak i instytucji publicznych. Agencja znajduje się w rankingu największych agencji PR prowadzonym przez Związek Firm Public Relations i plasuje się w Top 15.Dzięki pełnemu wdrożeniu modelu Power of One, Publicis Groupe w Polsce stał się zintegrowaną i spójną wewnętrznie platformą, dającą naszym pracownikom dostęp do wiedzy i innowacyjnych narzędzi komunikacyjnych, a klientom do usług, kompetencji i talentów wspierających ich biznes.Opis oferty pracyDo Twoich obowiązków należeć będzie:prowadzenie działań PR, a w tym wsparcie komunikacji korporacyjnej dla klientów z branży retail, FMCG;obsługa biura prasowego;tworzenie tekstów i materiałów prasowych oraz materiałów na social media (m.in. LinkedIn, Twitter);bieżące kontakty z mediami branżowymi, biznesowymi, gospodarczymi i ogólnoinformacyjnymi;pozycjonowanie eksperckie;monitoring mediów (IMM);przygotowywanie raportów medialnych.KwalifikacjeCzego od Ciebie oczekujemy? 2-3 lata doświadczenia w zakresie komunikacji (dziennikarstwo/PR/marketing);znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2;umiejętność tworzenia profesjonalnych i zrozumiałych tekstów (w języku polskim i angielskim);znajomość mediów i umiejętność budowania relacji z nimi;znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie;nastawienie na pracę zespołową, rozwinięte umiejętności interpersonalne;kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów;wysoko rozwinięte zdolności analityczne i organizacyjne oraz duża samodzielność w działaniu;nastawienie na rozwój oraz doskonalenie własnego warsztatu.Mile widziane:Znajomość branży FMCG i retail będzie dodatkowym atutem.Dodatkowe informacjeCo oferujemy:Pracę hybrydową Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;Dostęp do platformy benefitowej Nais, dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą").Możliwość nauki języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osobyMożliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowychDostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowychW Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.