Sales Operations Manager

  • Warszawa
  • Baselinker
W BaseLinker rozwijamy innowacyjną platformę SaaS , która zapewnia tysiącom firm w branży e-commerce na całym świecie przewagę nad konkurencją. Naszym celem jest umożliwienie pełnej integracji systemów, automatyzacji oraz optymalizacji procesów we wszystkich kanałach sprzedażowych. Z dumą możemy powiedzieć, że stworzyliśmy ponad 1000 integracji, łącząc się m.in. z takimi globalnymi graczami jak  Amazon, Shopify, eBay, Etsy, Allegro, WooCommerce, UPS, DHL . Mamy różne zespoły i całe spektrum możliwości rozwoju: integracje marketplace, sklepowe i kurierskie, oraz tworzenie i rozwijanie kluczowych funkcji systemu. Jesteśmy partnerami  największych organizacji e-commerce na świecie  i otwieramy globalny rynek e-commerce dla naszych użytkowników Pracujemy w modelu zdalnym nie tylko w  Polsce , ale również w  Czechach, Rumunii i Brazylii, UK, US, DE, wchodzimy na rynek w Indiach . Zespół Sales Operations odegra kluczową rolę we wspieraniu globalnego zespołu sprzedaży i napędzaniu wzrostu firmy. Na poziomie lokalnym będzie odpowiedzialny za zwiększanie skuteczności sprzedaży, dostarczając niezbędne dane, analizy i narzędzia, które przyspieszą pozyskanie kluczowych klientów. Zakres zadań Ścisła współpraca z Head of Sales i zespołem sprzedażowym Współtworzenie strategii sprzedaży Baselinkera w oparciu o zidentyfikowane szanse rynkowe; wybór klientów o najwyższym impakcie dla firmy Przygotowywanie, analiza i prezentacja danych oraz kluczowych informacji wspierających proces decyzyjny klienta Proaktywne dostarczanie zespołowi sprzedaży danych, analiz, badań oraz prezentacji Przeprowadzanie analizy rynku, w tym mapowanie kluczowych klientów Rozwój i ulepszanie narzędzi sprzedażowych Rozwój i monitorowanie danych w CRM i raportowanie bieżącej aktywności sprzedażowej Współpraca z marketingiem, finansami, legalem i innymi działami w celu zwiększenia efektywności sprzedaży Współpraca w zakresie tworzenia case study z zadowolonymi klientami Wstępna weryfikacja i selekcja napływających leadów, kierowanie ich do odpowiedniej osoby w wybranym systemie (np. rotacyjny, oparty o seniority) Wsparcie procesu tworzenia odpowiedzi na RFP/RFI z wykorzystaniem wiedzy wewnątrz i na zewnątrz organizacji Aktywne współtworzenie nowych kanałów sprzedaży (np. program ambasadorski, współpraca z zewnętrznymi konsultantami, lokalne mikroeventy, webinary, itd.)   Oczekiwania Minimum 6 lat doświadczenia w rozwijaniu sprzedaży, analizie, badaniach rynkowych, konsultingu lub ekwiwalentne Umiejętności analityczne oraz zdolność do samodzielnej pracy Doskonałe umiejętności komunikacyjne, umiejętność formułowania precyzyjnych rekomendacji i wyciągania wniosków Zaawansowane myślenie logiczne i analityczne Zdolność do pracy zespołowej i zarządzania priorytetami Biegłość w obsłudze Google Sheets i Google Slides. Przedsiębiorcze podejście Umiejętność współpracy z wieloma stakeholderami, także zagranicznymi Znajomość języka angielskiego w stopniu minimum B2/C1 Doświadczenie w pracy z Hubspot lub innym CRM  Znajomość branży SaaS, digital lub e-commerce Znajomość realiów rynków zagranicznych będzie dodatkowym atutem   Oferujemy możliwość dołączenia do organizacji  w fazie szybkiego rozwoju możliwość sprzedaży unikalnego produktu przewyższającego konkurencję stawiamy na  długofalową współpracę oferujemy  budżet wiedzowy – Ty decydujesz na co chcesz go przeznaczyć konkurencyjne wynagrodzenie i system motywacyjny oparty na wynikach inwestujemy w Twoje dobre samopoczucie - u nas masz dostęp do szerokiewgo wachlarza benefitów: Karta Multisport ,  opieka medyczna Lux Med , platforma Mindgram Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?