Social Media Specialist / Community Manager

  • Warszawa
  • Match Trade Technologies
Social Media Specialist / Community Manager Miejsce pracy: Warszawa Twój zakres obowiązków Zarządzanie contentem i prowadzenie komunikacji w kanałach mediów społecznościowych (LinkedIn, Facebook, Telegram, Platforma X, Discord); Planowanie harmonogramów publikacji oraz jego realizacja; Budowanie relacji z członkami społeczności poprzez regularną interakcję i odpowiadanie na pytania/komentarze; Wykorzystywanie narzędzi analitycznych (np. Facebook Insights, Twitter Analytics) do śledzenia kluczowych wskaźników skuteczności (KPI) i mierzenia wyników kampanii; Optymalizacja treści w oparciu o analizę danych w celu zwiększenia zaangażowania i osiągnięcia celów biznesowych; Identyfikowanie nowych trendów i możliwości w mediach społecznościowych oraz rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań. Nasze wymagania Doświadczenie na podobnym stanowisku, minimum 5 lat; Doświadczenie w pracy przy komunikacji marki w mediach społecznościowych (Telegram, Twitter, Facebook, YouTube, Discord, Instagram); Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność w realizacji powierzonych zadań i umiejętność pracy w zespole; Dobra znajomość języka angielskiego min. C1; Znajomość języka polskiego w mowie i piśmie; Dobra organizacja pracy, umiejętność planowania oraz terminowość; Elastyczność w działaniu, gotowość na wprowadzanie zmian (pracujemy w dynamicznie rozwijającym się środowisku); Samodzielność w podejmowaniu decyzji oraz umiejętność wyznaczania priorytetów; Proaktywne podejście do zadań, a także motywacja w rozwoju zawodowym i poszerzania wiedzy z zakresu mediów społecznościowych; Osoba na tym stanowisku powinna posiadać dogłębną wiedzę na temat najnowszych trendów w mediach społecznościowych, narzędzi analitycznych oraz strategii angażowania społeczności online. Mile widziane Doświadczenie w branży fintechowej; Doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych w mediach społecznościowych; Doświadczenie w pracy z narzędziami do zarządzania mediami społecznościowymi; Obsługa narzędzi takich jak: Canva, CapCut - programy do grafiki i tworzenia Video; Doświadczenie w przygotowaniu tekstów do reklam LinkedIn, Google Ads; Obsługa takich narzędzi jak: Jira, Figma, Slack. To oferujemy Oferujemy atrakcyjne premiowanie na poziomie 2 - 4 pensji rocznych rozliczanych w systemie kwartalnym; Osobom pracującym u nas na kontrakcie B2B oferujemy 30 dni płatnej przerwy od świadczenia usług w skali roku, a w przypadku osób na umowie zlecenie - 24 dni (w skali roku); Pracujemy w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy z dogodnym dojazdem komunikacją miejską. Każdy zespół posiada własny pokój, nie pracujemy na open space’ach; Zapewniamy pełne wdrożenie z wykorzystywanych technologii oraz systemów; Pracujemy stacjonarnie ze względu na dynamikę zmian w branży i konieczność szybkiego reagowania, dlatego wspieramy relokację do Warszawy kandydatów z całej Polski; Oferujemy naszym Pracownikom możliwość aktywnego spędzania wolnego czasu dzięki karcie Multisport; Choć nie jesteśmy korporacją i panuje u nas nieformalna atmosfera to kluczem naszej silnej pozycji na rynku jest wysoce profesjonalna postawa oraz zaangażowanie naszych teamów; Zapewniamy pełne wdrożenie z wykorzystywanych technologii oraz systemów; Inwestujemy w rozwój zawodowy. Posiadamy budżet szkoleniowy, z którego każdy pracownik może skorzystać po okresie próbnym. Ponadto stwarzamy przestrzeń do uczestniczenia w targach/ eventach branżowych; Wszyscy pracownicy, niezależnie od stażu pracy i formy zatrudnienia, mają dostęp do pakietu prywatnej opieki medycznej Lux Med, który w całości opłaca firma; Każdego roku organizujemy weekendowy wyjazd integracyjny, który jest pełen różnorodnych atrakcji, tak aby każdy mógł się dobrze bawić i zrelaksować; Mamy "Pizza Fridays" oraz często organizujemy wyjścia integracyjne; Nie mamy dress code'u; Jesteśmy otwarci na pomysły i inicjatywny naszych pracowników takich jak: akcje charytatywne, benefity, itp.; Dbamy o zdrowie, dlatego od poniedziałku do piątku mamy owoce w firmie. Benefity dofinansowanie zajęć sportowych prywatna opieka medyczna dofinansowanie nauki języków dofinansowanie szkoleń i kursów elastyczny czas pracy owoce spotkania integracyjne brak dress code’u napoje pakiet relokacyjny inicjatywy dobroczynne dodatkowy urlop Poszukujemy kreatywnej i doświadczonej osoby na stanowisko Social Media Manager / Community Managera, która: Posiada doskonałe umiejętności komunikacyjne i świetnie radzi sobie z komunikacja b2b w mediach społecznościowych oraz prowadzeniem dialogu z użytkownikami platformy (b2c); Zna najnowsze trendy i narzędzia w zakresie social mediów oraz potrafi je skutecznie wykorzystywać do budowania społeczności wokół marki; Wykazuje się kreatywnością i pomysłowością w tworzeniu angażującej treści marketingowej z uwzględnieniem celów sprzedażowych; Posiada analityczne podejście do mierzenia i optymalizowania efektywności prowadzonych działań w social mediach. Jak wygląda proces rekrutacji? Wyślij nam swoje CV wraz z portfolio: Chętnie przeczytamy też kilka słów czemu czujesz, że to będzie dobry match. Odbędziemy krótką, ok. 15 minutową zapoznawczą rozmowę telefoniczną. Wybrane osoby spotkają się z Deputy Head of Marketing, z którym będą bezpośrednio współpracować. Opcjonalnie spotkanie z Head of Marketing. Decyzja o zatrudnieniu i oferta lub informacja zwrotna. Zainteresowała Cię nasza oferta? Prześlij do nas swoje CV wraz z portfolio - chętnie Cię poznamy! Match-Trade Technologies Jako firma z branży fintech / technologii finansowej opracowujemy zaawansowane systemy transakcyjne dla rynku Forex, kontraktów CFD, kryptowalut oraz akcji. Tworzymy również aplikacje do zarządzania platformami oraz systemy analityczne do zarządzania ryzykiem dla brokerów finansowych, giełd kryptowalutowych, dostawców płynności i banków. Współpracujemy z klientami z całego świata – głównie brokerami forex, giełdami i bankami. Informujemy, że Administratorem danych jest spółka Match-Trade Technologies sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-103), ul. Królewska 18 wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000749554 (dalej jako "Administrator"). Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, b, c i f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie, wysyłając prośbę na: rekrutacje@match-trade.com. Pełny tekst polityki prywatności dla procesu rekrutacji znajduje się TUTAJ. https://praca.match-trade.com/legal/