Content Marketing Specialist

  • Warszawa
  • Cube Group
planowanie strategii contentowych SEO i działań wizerunkowych dla Klientów z branż m.in. medycyna i finanse budowanie mapy treści research fraz kluczowych analiza konkurencji badanie efektywności i optymalizacja działań SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI… posiadasz min. rok doświadczenia oraz sukcesy w prowadzeniu projektów SEO lub projektów contentowych i potrafisz nam o nich opowiedzieć masz strategiczne podejście do projektu (planujesz, zarządzasz/realizujesz, optymalizujesz wyniki) oraz myślisz analityczne (wiesz, że analityka jest punktem wyjścia i gwarantem sukcesu każdej strategii) umiesz zrobić zaawansowany research fraz kluczowych oraz szukać popularnych i ciekawych tematów na bieżąco śledzisz informacje o nowych algorytmach potrafisz dopasować merytorykę treści do intencji wyszukiwania wiesz, jak analizować wyniki konkurencji, żeby osiągać lepsze znajome są Ci pojęcia: refreshing treści, content seeding, pillar content nie są Ci obce narzędzia: Ahrefs, Semstorm, Google Analytics, Google Search Console, Google Keyword Planner, Contadu, SurferSEO, Excel potrafisz ocenić tekst pod kątem strukturalnym, językowym i efektywnościowym OFERUJEMY: pracę m.in. dla TOPowej marki drogeryjnej w Polsce, dołączenie do zespołu Content Marketingu, dla którego pisanie angażujących treści, to prawdziwa pasja, m.in. współtworzyliśmy portal edukacyjny dla przedsiębiorców Cyfrowe Rewolucje (mBank), nagrodzony Złotem w kategorii „Edukacja” przez jury konkursu Power of Content Marketing oraz wyróżniony w Złotych Spinaczach, autorski program onboardingowy dostosowany do pracy w systemie zdalnym, który pomoże Ci się wdrożyć, poznać współpracowników, sposób organizacji pracy i nasze podejście do digitalu + wsparcie Buddy’ego, który pomoże Ci zaadaptować się do pracy w dziale + wsparcie dedykowanego mentora z obszaru SEO w obszarach takich jak np. analizy fraz, efektywne korzystaniu z narzędzi czy feedback odnośnie do gotowych treści Współpracujesz z ekspertami z innych działów w teamach Klienckich: mamy in-house wszystkie działy digital: Strategia, SEM (Google Premier Partner), Paid Social, SEO, Content Marketing, Marketplace, Afiliacja (własna sieć afiliacyjna), CRM i Direct Marketing, Technologia i Analityka – działamy i mierzymy wszystko spójnie. Możesz liczyć na stałą wymianę wiedzy, w ramach firmy mamy również regularne wewnętrze spotkania („Dzielimy się wiedzą”) oraz platformę z nagranymi szkoleniami wewnętrznymi z różnych obszarów digital marketingu oraz kompetencji miękkich Masz również indywidualne spotkania z managerem; jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku), możliwość szybkiego awansu zależnego od Twoich wyników. Otrzymasz wsparcie, jeśli będziesz chciał budować ekspercką markę osobistą 100% zdalnie lub hybrydowo (WARSZAWA – Mokotów. Daleko od Mordoru, dog-friendly office). Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy: 8-9.30 Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa B2B lub umowa o pracę Benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefitPrzebieg rekrutacji:1) Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów.2) Wstępna rozmowa telefoniczna z HR o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach3) Rozmowa wideo lub stacjonarna z liderami działu i HR (to także czas dla Ciebie – śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!)4) Zadanie.5) Możliwa dodatkowa rozmowa zapoznawcza z zespołem (opcjonalnie)6) Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.7) Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień DOŁĄCZ DO NAS! Aplikuj